Outlook expres en hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
376
Ik heb opeens een vreemd probleem.
Al jaren gebruikt mijn kleinzoon(tje) hotmail.
Ik had dit voor hem zo geinstalleerd dat wanneer hij outlook opende hij ook zijn hotmail post kon ophalen.
Ik had dit gedaan d.m.v. outlook, extra, account, email, nieuwe account toevoegen.
Hier dus de gegevens van hotmail ingevoerd.
De computer vraagt dan, zal ik de mappen van deze account downloaden?
Ja,
Hij begint en geeft vervolgens de melding dat outlook express dit niet meer ondersteunt.
Echter, voor zijn zusjes heb ik exakt hetzelfde gedaan, en daar worden de mappen zonder probleem gedownload. (op dezlefde computer) Besturingssysteem is XP home.
Hoe kan dit nu? Heeft iemand ook maar enig idee?
Vast bedankt.
gr. Ria
 
Outlook ondersteunt dit al heel lang niet meer! Volgens mij is dit alleen nog mogelijk met vrij oude accounts. Maar dit zal denk ik ook binnenkort wel afgelopen zijn. Als het goed is krijg je een link waar op staat dat het niet meer doen etc. etc. Ze doen het alleen nog met betaalde hotmail accounts.

Maar er is een programma voor: FreePops.
 
Geplaatst door Rimsic
Outlook ondersteunt dit al heel lang niet meer! Volgens mij is dit alleen nog mogelijk met vrij oude accounts. Maar dit zal denk ik ook binnenkort wel afgelopen zijn. Als het goed is krijg je een link waar op staat dat het niet meer doen etc. etc. Ze doen het alleen nog met betaalde hotmail accounts.

Maar er is een programma voor: FreePops.

Outlook ondersteund het nog wel hoor, Hotmail niet meer ;).

Is inderdaad al wat maanden zo voor de nieuwe accounts; helaas houden de oude accounts er nu ook mee op :(:(.
 
Geplaatst door XP_PC


Outlook ondersteund het nog wel hoor, Hotmail niet meer ;).

Is inderdaad al wat maanden zo voor de nieuwe accounts; helaas houden de oude accounts er nu ook mee op :(:(.

Helemaal niet! Ik gebruik het nog altijd! Hotmail+Outlook

groetjes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan