DVd Schrink verkleint niet voldoende

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Berichten
1.217
Hallo,

ik probeer een Dual layer dvd te verkleinen met dvd schrink. Maar ik krijgt de inhoud niet klein genoeg.
ratdvd is geen optie want dat programma draait hier niet. (?)

Welk ander progje kan ik gebruiken?
 
Op hoeveel procent heb je de beeldkwaliteit gezet t.o.v. je originele dvd? Maximaal? (40% ofzo.. uit mn hoofd)
 
Vervang wat extra's door een stilstaand beeld van DVDShrink of een beeld dat je zelf kiest.
Of vervang wat extra's door een beeld om de zoveel seconden, dat gaat ook.

Alle beetjes helpen.

Ook kan je voor DVDShrink te gebruiken, die omvangrijke menu's enorm inkrimpen met MenuShrink.

Nog een freewareprogramma:love:

James:)
 
Geplaatst door KaY.NL
Op hoeveel procent heb je de beeldkwaliteit gezet t.o.v. je originele dvd? Maximaal? (40% ofzo.. uit mn hoofd)

DVD schrink zet alles al met de schuifjes helemaal op links. Ik kan niet meer kleiner....
 
Probeer het eens met dvdrebuilder: http://www.dvdrebuilder.com/
duurt wel langer, maar is kwalitatief 10x beter dan shrink.
Mocht je een foutmelding krijgen met rebuilder, haal de dvd dan eerst even door shrink heen zonder compressie.
 
ik zal het een en ander gaan uitproberen.

Jullie zijn zo overtuigend dat ik de vraag maar als opgelost zet.

bedankt
 
Geplaatst door slofje
ik zal het een en ander gaan uitproberen.

Jullie zijn zo overtuigend dat ik de vraag maar als opgelost zet.

bedankt
Haha dat is vlot. Maar je kunt toch met DVDShrink de DVD toch ook helemaal 're-authoren'. Dat wil zeggen: alleen de hoofdfilmbeelden selecteren en branden. Dan moet zelfs een doublelayer dvd nog makkelijk te comprimeren zijn.
 
Hoi,

Nou het is me uiteindelijk toch gelukt met Dvd schrink. Blijkt dat wanneer je de titels apart neemt, en dus niet alleen de directories, zal ik maar zeggen, je nog verder kunt schrinken.

Normaal gesproken heb ik met dvd schrink toch geen problem. ( ik schrink behoorlijk veel) maar dit keer lukt het niet zoals het eigenlijk zou moeten gaan.

Dit was btw ook een doublelayer

Dus vandaar : opgelost
 
Geplaatst door slofje
Nou het is me uiteindelijk toch gelukt met Dvd schrink. Blijkt dat wanneer je de titels apart neemt, en dus niet alleen de directories, zal ik maar zeggen, je nog verder kunt schrinken.
Ja precies, zoiets bedoel ik :rolleyes:. Maar mooi dat het gelukt is :thumb: .
 
En toch zal je zien dat als je hetzelfde doet met dvdrebuilder, het resultaat vele malen beter is....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan