Beginnen Met Lan

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapstam96

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Berichten
353
Hallo,

Ik weet echt helemaal niets van LAN verbindingen.
Via UPC heb ik Chello aangeschaft.
De modem is geplaatst.
Nu heb ik een UTP kabel en een aansluiting hiervoor op mijn pc.
Die kabel stop ik in de aansluiting.
Maar....wat nu????
Kan ik nu het Internet op via de LAN aansluiting?
Moet ik de wizard Internetverbinding maken doorlopen?
(Ik heb windows XP)

Kan iemand me op weg helpen?

__JanWillem__

(LAN-leek)
 
je installeerd de driver als je die heb gekregen voert het w8woord enz in en dan kijke of ie het doet
 
Ik zie bij Netwerkverbindigen geen LAN of snelle verbinding icoon staan. Moet ik dat zelf doen, of komt die er vanzelf als ik de kabel aansluit?
Helaas kan ik de software op de cdrom niet installeren, want mijn drives kan ik op een of andere manier niet meer bereiken, waarover ik ook al een topic geplaatst heb.
 
Als dit de eerste keer is dat je verbinding wil maken met UPC heb je de installatie cd voor chello nodig, en dan de aanwijzigingen volgen. (beetje moeilijk zonder cdrom)
Sluit wel eerst alles aan (kabel in netwerkaart pc en in modem)
Die installatie cd is bij mij 106 mb groot misschien kan je hem op een usb stokje zetten, via een andere comp of zo, en het dan naar je hdisk kopieren en setup draaien.
 
Laatst bewerkt:
H3b het al opgelost.
LAN stond op Disabled in mijn BIOS.
Alles werkt nu naar behoren.

__JanWillem__
 
okay nu alleen de vraag ff op opgelost zetten en anderen vertellen hoe je het hebt opgelost
 
Ja, hoe heb je dat dan opgelost,als je je de eerste keer aanmeld moet je toch je sid invullen via je installatie cd ?
Blij voor je dat alles werkt, maar anderen willen ook graag weten hoe je dat dan gedaan hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan