Premiere en After effects

Status
Niet open voor verdere reacties.

adjin-san

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2005
Berichten
40
Ik wil een fotoshow maken met foto's en tekst.
Mijn bedoeling is om een slide te maken met invliegende foto's, teksten enz.

Men heeft me Premiere en After Efftects aangeraden om dit meer professioneel te laten uitzien.
Ik zal dus in hoofdzaak stilstaande beelden gebruiken, meestal jpg's.
Ik zou ook graag teksten willen laten verschijnen met enige animatie en effecten.

Kan ik dit met After Effects of heb ik Premiere nodig... of beide.
 
Wis en waarachtig.
Daar kan je alles mee doen.
Zelfs de dingen waar je van droomt.
Prijzige pakketten alleen.

Fonz
 
Aanschaf is geen probleem.
Maar naar ik verneem is het niet al te gemakkelkijk om er mee te werken, bestaat er een Nederlandstalige handleiding ?
 
Vast en zeker, in de betere boekhandel of op internet te verkrijgen. Heeft ook z'n prijs.
En dan een paar weken vakantie nemen, voldoende eten in huis, deur op slot, telefoon en TV uit en leren maar.........................
 
Ik heb het al begrepen, zal iets van lange duur worden.
Maar de aanhouder wint...

Ga dit weekend eens neuzen in de computerwinkels tussen de boeken.

Wat kan men eigenlijk doen met After Effects ?
Kan men daar ook slides mee maken of gewoon effecten (zoals het woord eigenlijk zegt).
 
Alles wat jij maar wil. Inzoomen, uitzoomen, vertekenen, tekeningen invoegen, veranderen, belichting veranderen, gewoon teveel om op te noemen,
Ga maar eens neuzen in zo'n boek of kijk even op de adobe site, kun je precies lezen wat je er allemaal mee kunt doen/
 
Geplaatst door adjin-san
Ik wil een fotoshow maken met foto's en tekst.
Mijn bedoeling is om een slide te maken met invliegende foto's, teksten enz.

Wat dacht je van powerpoint.
Eenvoudiger en kan dat ook allemaal.
 
ga je dan een presentatie maken van meer dan 700 mb.
Ik weet niet of de nieuwste versie van powerpoint dvd kan maken.
 
Op cd zou op leuk zijn :), moet alleszins speelbaar zijn in dvd-speler voor presentatie op TV-scherm

Ik heb even wat freeware gedownload, een korte presentatie gemaakt en met mijn dvd op cd-rw (mijn dvd leest geen dvd-rw) geschreven.
Kwaliteit laat te wensen over.

Zou alleszins een prachtige tussenoplossing zijn (in afwachting dat ik me dus thuis opsluit, mijn telefoon en tv afkoppel, een vrachtwagen met eten laat komen... om Premiere onder de knie te krijgen).

Dus ik blijf even op de Powerpoint piste.
Is er dus een mogelijkheid om in powerpoint een presentatie te maken en deze op cd-rw weg te schrijven, zodat deze op tv kan gepresenteerd worden in een valabele kwaliteit ?
 
Powerpoint 2003 zet het alleen maar op cd.
 
Precies en dat is nu net waar het om gaat.
Vraagsteller wil het op een andere manier en waarschijnlijk op meerde plekken kunnen afspelen en daarom komt Powerpoint niet echt in aanmerking.
Aan de andere wil vraagsteller met Adobe programma's aan de gang en dat zijn nu niet echt de meest gebruiksvriendelijke programma's voor hen die daar geen ervaring mee hebben.
Het resultaat is echter super professioneel en ik kan uit ervaring spreken dat deze`programma's tot op de dag van vandaag gebruikt worden in het Hilversumse en Aalsmeerse, dus wat wij dagelijk op de buis zien.

Groeten,
Fonz
 
Heb even Powerpoint geprobeerd... kwaliteit laat te wensen over, is er in afwachting van mijn ervaring met Premiere een tussenoplossing via een ander programma ?

Heb al gehoord van Proshow Gold, TV Show De Luxe, Magic enz. (voor een 30 € kunnen we weeral even verder).


Waarschijnlijk heeft elk van deze programma's zijn voor- en tegenstanders.
Maar zijn er eventuele suggesties ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan