HELP hoe installeer in een mp3 speler??

Status
Niet open voor verdere reacties.

smiley

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2005
Berichten
34
ik hoop dat iemand mij kan helpen??
mijn zoon(tje) heeft een mp3 speler gekocht, maar ik krijg dat ding niet aan de praat. dat wil zeggen als ik hem aan de pc verbind met de bij geleverde usb kabel gebeurt er niks. er zit een cdrom bij met een driver maar die krijg ik niet geinstalleerd. ik snap er niks van, het zou een fluitje van een cent zijn zeiden ze..........:confused:
het gaat om een mp3 van bart smit, merk tom-tec
ik heb windows 98 op m'n pc.
misschien dat iemand een toverspreuk weet???
:)
alvast bedankt.............:thumb:
 
Familielid van mij is hetzelfde overkomen, zelfs ik kreeg 'm niet geinstalleerd ;) (ander merk, andere winkel)

DAAR was de oplossing een andere driver. De fabrikant had niet de 100% juiste drivers meegeleverd. Maybe even op de site van de fabrikant rondneuzen en / of een telefoontja naar de winkel..............?
 
Krijg je foutmeldingen bij het installeren van de drivers?
Installeer je de drivers toch alvorens het apparaat in te pluggen?
Waarom werken jouw smileys niet terwijl je smiley heet?

James:)
 
is het win98 of win 98SE ,als het win 98 zal het niet lukken omdat die geen usb drivers installeerd
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties, top!:thumb:
(hopelijk doen de smiley's het nu wel James)

Ik heb windows 98 op m'n pc, en geen 98 SE. Kan ik het nu schudden??? Nee, toch zeker he, dan heeft die jongen voor niks zo'n mp3 gekocht, dat zou balen zijn.:mad:

Verder......als ik die cdrom erin doe, start deze niet automatisch. En als ik het zelf probeer, doet hij het ook niet?????????????:confused:

Ik zal dit weekend proberen een site van de fabrikant te vinden, en kijken of daar iets op staat.

Nogmaals bedankt voor jullie reactie's!
 
Misschien vind je een driver-update waardoor het misschien wel werkt?:confused:

@vanschagen: of zou ie het dan ook nog niet doen?

James:)
 
volgens mij ondersteund 98 helemaal geen USB ,begint pas bij 98SE
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan