mpg omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Berichten
884
hoe kan je mpg momzetten naar mpeg

of is dit hetzelfde??

in iedergeval ik moet ze omzetten want ik wil een vcd maken maar hij kan mijn mpg niet inporteren

MVG Tim
 
Geplaatst door RetroX
technisch behoren ze hetzelfde te zijn. Veelal wordt voor beide de mpeg2 codec gebruikt. Enkele programma's gebruiken de extensies doorelkaar heen.

Er zijn verschillende tooltjes om dit te fixen.

Voorbeeldje op: http://www.sharewaretools.com/graphics/2704/

oke dankje, opzicht een goed programma maar kan de serial niet vinden en aangezien je dit niet mag uitwisselen op dit forum kan ik niet echt verder met dit programma

tim
 
tempgenc is zo'n mooi tooltje hiervoor.
Echter voor mpeg2(svcd/dvd) is de plugin maar 30 dagen geldig, tenzij je een licentie voor die plugin koopt.
 
Geplaatst door jackall
tempgenc is zo'n mooi tooltje hiervoor.
Echter voor mpeg2(svcd/dvd) is de plugin maar 30 dagen geldig, tenzij je een licentie voor die plugin koopt.


hoi

heb ik inderdaat ook maar zelfde probleem kan het bestand niet openen


mvg Tim
 
Geplaatst door jackall
En mainconceptecnoder?
www.mainconcept.com

goede/morgen-middag-avond

ik heb dit geprobeerd heb de seria het programma werkt wel maar als ik hem omzet naar mpeg blijft het probleem zich voordoen nu probeer ik het als dvd dan maakt hij er ook een mpeg van hopen dat dit werkt

je hoor nog van mij :D

jammer dat je niet zo programma heb als avi bij avi bestanden heb je een bestandje openen en is zo gepiept.
 
Geplaatst door gebruiker56


goede/morgen-middag-avond

ik heb dit geprobeerd heb de seria het programma werkt wel maar als ik hem omzet naar mpeg blijft het probleem zich voordoen nu probeer ik het als dvd dan maakt hij er ook een mpeg van hopen dat dit werkt

je hoor nog van mij :D

jammer dat je niet zo programma heb als avi bij avi bestanden heb je een bestandje openen en is zo gepiept.



mmm dat wil ook niet ik denk dat ik hem anders eerst naar avi zet en dan omzetten met dat programma van avi wat ik heb moet wel werken denk ik

en hoe meer kbps per seconden hoe beter of juist niet??


MVG Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan