Mp3's naar één bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flizzy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2003
Berichten
26
Heey,

Ik heb enkele mp3's die elkaar mooi opvolgen. (ze komen van een cd waar de nummers aan elkaar gemixt zijn) Nu wil ik ze branden met Nero en ik selecteer "No pause between tracks". De nummers volgen elkaar dan wel op zonder pauze, maar je hoort een overgang (een soort knikje zeg maar)

Normaal gebruik ik een cuefile als de mp3 één groot bestand is maar hier kan dat dus niet.

Is daar een oplossing voor?

Alvast bedankt.
 
Dit kun je een beetje verhelpen door ze inelkaar over te laten lopen, het zg faden.
Probeer het eens met 2 sec aan het eind van het ene (fade out) en 2 sec aan het begin van het volgende nummer (fade in).
 
Ik heb zelf al een oplossing gevonden, maar dat brengt weer een probleem met zich mee.

Ik heb de mp3's geprobeerd aan elkaar te mixen. Hiervoor gebruikte ik Virtual DJ. Nu loopt dat programma af en toe vast (Ik heb een oude pc).

Kent iemand een klein programma waarmee je kan mixen? (Het dient dus enkel om ze aan elkaar te zetten, geen basregeling enzo.)
 
Wat ook kan helpen is gewoon alle mp3's in een .zip inpakken zonder compressie en dan van de zip de extensie wijzigen in mp3.
 
Ik heb een programma gevonden, enkel is er geen recorder ingewerkt.

Kan dat met een ander programma opgenomen worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan