mp3 op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Ik heb mp3 op een DVD gebrand, geen probleem, ik kan deze wel op de pc afspelen, maar op DVDspeler geeft hij aan dat hij DVD niet kan vinden..
Wat doe fout, de DVD speler kan wel mp3 aan.
 
Brand je als mp3 of als data?
Als je het op cd brand doet ie het dan wel goed?
 
Als ik de MP3 op een CD brandt, dan doen ze het wel op de CDspeler en op DVD niet..
 
Het probleem is al lang bekend dat als je een DVD vol mp3's zet, de MEESTE DVD-spelers het niet meer snappen.
Alternatief? >> Klik << (is wel shareware, en héél gelimiteerd in trialversie.
TIP: zorg dat je hem eerst registreert.

Voor de rest zijn er spijtiggenoeg géén alternatieven.
Of er moest iets nieuws zijn?

James:)
 
Ik heb begrepen dat er problemen mee zijn. Start ook op de computer niet automatisch op, maar vraagt om media-player. Ik heb hem gekregen dus weet niet waarop hij is gebrand denk zelf aan data. Bedankt voor de site ga hem na pluizen.
 
Hoe kan ik de dvd met mp3 naar data branden met nero, ik zie het bij nero er niet bijstaan, al vast bedankt
 
Aangezien ik denk dat je bron-dvd ook gewoon dvd data is, zou ik zeggen DVD-COPY, maar je kan natuurlijk ook een gewone DVD-ROM (ISO) aanmaken (= data dvd) en het dan zelf samenstellen door je mappen en bestanden naar de compilatie te slepen.:)

Als je de DVD gemaakt hebt met dat programma, denk ik dat je hem als video-dvd moet branden. Hoe zien je bestanden eruit? Vob-bestanden o.a.? Dan moet je als video-dvd branden.:)

James:)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, ik ga het uitzoeken, ik wilde het van de DVD naar de DVD schrijven, dus rechtstreeks.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van Nero de nieuwste versie, maar als ik naar audio dvd coderen ga dan toevoegen mp3 bestanden, krijg ik ze niet gebrand op normale dvd. Hij is dus gebrand als mp3dvd. Hoe krijg ik hem als een normale dvd die ik gewoon af kan spelen.
 
Zoals al eerder aangegeven in dit topic zal een DVD vol mp3's bij de meeste DVD-spelers NIET werken. De optie MP3-DVD is eigenlijk gewoon een data-dvd met mp3's op, zoals in het begin. Daarom begreep ik eigenlijk ook niet waarom je een kopie wou nemen. Dan blijf je namelijk met het probleem zitten. Dat sharewareprogramma is je enige oplossing vrees ik.

Mvg, James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan