avi bestand kijken hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
121
Vraagje, en het is misschien een beetje een domme vraag maar het gaat om het volgende.

Ik heb sinds kort een xbox en hier kan divx op.

Nu heb ik op de computer een avi bestand staan die ik wil branden op cd en op de xbox afspelen.

Is avi nou hetzelfde als divx of moet ik dit nog omzetten? of kan xbox ook avi aan?

Ik heb net met alchohol120 img gebrand en hierbij kon ik het wel gewoon branden maar mijn xbox herkende de cd niet dus dit heb ik reeds geprobeerd zonder succes. wie kan mij hierbij even begeleiden :thumb:

p.s. ik heb wel gelezen dat mensen het hadden over een bepaald iso bestand slepen in nero maargoed alles wat ik doe wat hun zeggen ( mini dvd/svcd in het menu kiezen onder cd) dan zie ik geen file staan die ik kan slepen omdat het echt een avi bestand is en geen iso dus
 
Laatst bewerkt:
er zijn verschillende codecs. avi divx xvid mpg.
het verschil zit in de manier (en volgorde) waarin geluid en beeld zijn opgelagen.

Je kan 2 dingen doen.
1 nakijken wat voor codec je xbox kan afspelen en het bestand dmv een converter (ff zoeken op google) omzetten.

2. de betreffende codec (is ook te vinden via google) downloaden en installeren op je xbox.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan