vitualdub en tpmgencorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
315
Als ik virtualdub open en de film gaat laden dan krijg ik de volgende foutmelding:

VirtualDub has detected an improper VBR audio encoding in the source AVI file and will rewrite the audio header with standard CBR values during processing fot better compatibility :

Als ik dan nu start framer aanklik en naar een vdr bestand heb omgezet en op start klik dan kom ik hier niet meer aan.
Ik start dan Tpmgencorder op en ga dan alles inladen zoals het hoort maar krijg dan het volgende probleem:

Het beeld bevriest en Tpmgencorder reageert niet meer maar zie wel de zandloper dus kan niet verder met bewerken van de film.
Komt dat doordat virtualdub het audio file nog niet heeft omgezet of moet ik geduld hebben en wachten totdat Tmpgencorder weer vanzelf verder gaat (dat ik de zandloper niet meer zie en hij doorgaat met encoden)

Met vriendelijke groeten:D
 
opgelost

Ben wezen surfen op het net en ben op deze site terecht gekomen waar ik het probleem zoals hier boven beschreven heb opgelost.
Heb de link gekopieerd en mischien hebben er anderen er net zoveel baat bij als ik.

http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=107


Met vriendelijke groeten:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan