films branden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Hallo,

Er staan bij mij nu enkele films bij 'my downloads'

Ik gebruik NERO.


Nu probeer ik via 'dataschijf maken" de film op dvd te zetten.

Maar dat lukt niet.

Wat doe ik verkeerd?
 
waar updaten Nero

Waar kan ik nero updaten?
.
bedankt
 
wat voor versie van een film heb je gedownload?

wat voor bestanden heeft die film?? is dat 1 bestand? zoja wat is de extensie of zijn het allemaal losse bestanden en hoe groot is de film?

Wat is precies de bedoeling van de film branden op dvd via dataschijf maken???

Grt Gino
 
heb oem versie Nero

Het blijkt dat ik een OEM versie heb als ik wil updaten.

En NU???

bedankt.
 
een oem versie moet je ook updaten.daarna dus kijken welke extensie uw filmpjes hebben, daarna op de opgegeven site kijken of dit erbijstaat,anders even de zoekfunctie op helpmij gebruiken.
succes :thumb:
 
oem versie updaten

Als ik het reg.nummer invul van de oemversie komt er te staan.
Bij upgrade ongeveer 50 euro betalen.Na betaling krijg je nieuw reg.nummer.
Dat is niet mijn bedoeling.:thumb:
 
je moet ook niet upgraden maar updaten.kan je doen door op dat vlammetje te klikken bij start smart.
 
kan niet updaten nero

helaas,ik zie geen vlammetje als ik nero start.:confused:
 
gebruik de help in nero eens en zoek naar updaten.ps welke versie van nero heb je (vind je ook in de help)
 
versie nero

ik heb versie 6.0.0.22 bundled burning-rom 6-SE:)
 
als ik het goed voor heb :klik je op nero start smart bij dit keuzescherm klik op nero (links boven)dan kom je in het ¨productcenter¨hier zou je vanonder een button moeten hebben voor update controle.
succes;)
 
update automatisch

Bedankt voor je correcte antwoord.Ik heb produktcenter gevonden.Maar..... hij update al automatisch.Dus dat is al gebeurd.
Maar vraag over dvd filmpje downloaden is dan niet opgelost helaas.Of moety dat bij nero-express??:thumb:
 
dus update gelukt .nu kijken welke extensie deze filmpjes hebben (bij eigenschappen of bestand openen en pijltje ophouden)waarschijnlijk zijn het geen dvd bestanden (audio_ts+video_ts)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan