van 3 nummers 1 bestand maken, kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
460
Ik wil graag van 3 mp-3 files, 1 grote mp3 file maken.
Irfanview speelt bij een album (tot nu toe) maar 1 file af en het moeten er in totaal 3 zijn. Dus ik dacht. Ik maak er 3 aan elkaar vast tot 1 grotemp3 file en hij zal dan als zo danig herkend worden. Maar kan dat? En waarmee?
Doei, Dump.
windows xp
 
Nero wave editor
Cool edit
...
Er zijn genoeg programma's te vinden hoor.
 
Audacity(even in je grote vriend Google intypen) .
Errug simpel en errug goed en errug gratis.

Succes,
Fonz
 
Je kan ook de 3 bestaden zonder compresie zippen en dan de zip naar mp3 hernoemen (wel ff op de volgorde letten)
 
Allen dank voor de hulp.
Maar toch eerst even een vraagje aan A.J.
Ik wil de 3 mp3's achter elkaar zetten. Kun je uitleggen hoe dat moet.
Ik reageer nog wel op de anderen maar ik heb haast.
A) ik moet nu weg en
B) die mp3 moet ook nog is snel klaar zijn.
Sorry voor het associale gedrag.
Doei, Dump.
 
Tja,
als je nu weg moet heeft het weinig zin om het te gaan uitleggen.
Geef maar een gil als je weer terug bent zou ik zeggen.
 
Hallo A.J.
Ik heb het vandaag geprobeerd en ben er achter gekomen hoe het moest en heb het dus op tijd klaar. Mooi programma. Bedankt voor de hulp die je wilde bieden. Wie weet doe ik nog wel een keer t.z.t.een beroep op je als het mag.
GTD.
Je kan ook de 3 bestaden zonder compresie zippen en dan de zip naar mp3 hernoemen??? Kun je dat nader uitleggen. Zippen is toch comprimeren?
JeroenE.
Ik heb niet de volledige versie maar de oem en de wave editor zit daar niet bij. Dan neem ik liever een free(of opensource) programma. Even goed bedankt.
Doei, Dump.
 
Vragen staat vrij, maar geen eisen gaan stellen, we zijn ook maar vrijwilligers.

Fonz
 
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt als het er op leek dat ik iets wilde afdwingen d.m.v. de vraagstelling. Daar ben ik helemaal het figuur niet voor.
Doei, Dump.
 
Geplaatst door dump
GTD.
Je kan ook de 3 bestaden zonder compresie zippen en dan de zip naar mp3 hernoemen??? Kun je dat nader uitleggen. Zippen is toch comprimeren?

Hoi in winzip kan je aangeven om niet te comprimeren
netzo als je kan aangeven zwaarder te comprimeren
Op het moment dat je niet comprimeert zal hij gewoon de mp3 bestanden bundelen zonder ze te bewerken
her noem je de zip dan naar mp3 dan zal media player het gewoon lezen als 1 mp3 bestand
Zot wel eenopmerking bij hij pakt de laagste bitrate van die drie mp3's en kan daar ook wel eens problemen mee geven
 
Weer wat geleerd. En de bitrate zou in dit geval geen probleem zijn want die zijn gelijk. Ga ik ook even proberen.
Bedankt. Doei, Dump.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan