Picasa2

Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
304
Wie is er bekend met het programma Picasa2 en kan mij vooruit helpen ?
Ik heb laatst op dit forum gelezen over Picasa en heb het inmiddels geinstalleerd. Het lijkt me een goed programma echter heb ik 2 problemen :
1. Als ik klik op importeren en foto's van mijn camera wil " ontladen" lukt dit me niet. Wat ik wel zie is mijn eigen gezicht dat via onze webcam tevoorschijn komt. En geloof me ; dat gezicht staat niet op lachen ! Haha
Ik heb ook al geprobeerd de usb stekker in de andere usb poort te steken (heb 2 poorten). Weliswaar is mijn gezicht niet meer te zien maar verder helaas ook niets. Wie kan me zeggen hoe ik dit kan oplossen?
2. Als in Picasa alle foto's in de betreffende mappen ingedeeld zijn, wil ik via het programma Kruidvat Fotoservice de foto's bestellen. Hiervoor klik ik op " selecteer afbeelding". Kies voor C-Program Files-Picasa2. Ik hoopte eigenlijk dat nu alle foto's die op Picasa staan eruit zouden rollen. Echter komen er nog 6 mappen ( of hoe ze dan ook heten ) te staan : cd autorun, plugins, runtime, temp, update en web. Nu weet ik dus niet hoe ik al mijn foto's kan selecteren.
Wie heeft hiervoor een oplossing of eventueel een programma wat aan mijn (hoge) eisen voldoet ?
Gratis, automatisch zoeken op de pc naar foto's, deze op datum ordenen in mappen, bewerkingsmogelijkheden, branden op cd/dvd (voorgaande mogelijkheden heeft Picasa2 ook), importeren van foto's vanaf camera of andere locaties, en makkelijk te zoeken als ik via Kruidvat Fotoservice foto's wil bestellen.
Alvast bedankt voor de moeite .
P.S. Ik werk met Windows 98
 
kijk eens onder dezelfde tread bij azer:thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan