Hotmail beveiligingprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

DRADA

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
146
Ik heb sinds twee dagen het probleem dat als ik mail wil ontvangen of wil versturen ik iedere keer een code in moet tikken die door machine,s niet gelezen zou moeten kunnen worden,op zich prima ware het niet dat ik dus niet verder kom.
Ik moet iedere keer mijn email adres intypen en wachtwoord en dan die code,en dan begint het hele spelletje weer van voren af aan,oftwel ik kan niks meer met hotmail.
Hoe los ik dit probleem op??
:confused:
 
Staan je cookieinstellingen niet te hoog?

Vakje is wellicht hoofdlettergevoelig; let je daarop?
 
Is een idee maar heb het probleem sinds een dag of drie en heb niks veranderd aan mijn firewall/cq beveiliginginstellingen.
En ja heb op alle manieren geprobeerd met caps zonder etc maar gelukkig pakte ie m net wel dus voorlopig kan ik mijn mail weer benaderen,maar is ben ik bang een terugkerend probleem
 
Er zijn eind vorige week en begin deze week meer mensen die van het één op het andere moment die code te zien krijgen.
Bij de meeste is dit probleem vanzelf over gegaan. Contact opnemen met hotmail is een mogelijkheid en die zeggen dan , dat het waarschijnlijk aan je firewall ligt of aan je internetinstellingen. Vaak heb je hier niet al te veel aan. Een tijdje later werkt het opeens weer.

Contact opnemen met de vraag of er een probleem was heeft geen zin. Als je al een reactie terug krijgt zal deze alles ontkennen. Wat natuurlijk begrijpelijk is.

Eerst kijken naar de cookie's en de firewall. Daarna kan je een e-mail sturen naar hotmail. Je zal een reactie terug krijgen waar je vaak niet veel aan hebt. Bij hotmail weten ze dan wel dat er een probleem is en daar kunnen ze dan naar kijken.

Die letters zijn niet hoofdlettergevoelig.
 
Mijn dank is groot begon al (bijna;) te twijfelen aan mijzelf.
 
Ja, ik denk nieuwe gein van Hotmail.

Ik heb nergens last van maar het is me ook opgevallen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan