Mn laptop pakt mn HEMA dvd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eZe

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Berichten
30
Hai. Ik heb dus wat filmpies die ik graag wil downloaden. Alleen mijn laptop pakt mijn HEMA dvd niet, als ik m erin doe, en ik open mn brandprogramma NTI cd&dvd maker gold, dan staat er onderin mn scherm DVD+R, 1 spoor, niet opneembaar. Als ik Deze Computer open, en ik het dvdpictogram aanklik, loopt mn laptop vast. Wat moet ik doen?
 
Is het misschien mogelijk dat je een DVD -R/RW brander hebt. Want dan kan het wel logisch zijn dat hij de +R/RW niet pakt
 
Ik heb een DVD-r-w station. Kan ik dan geen DVD's branden? Want dat moet ik wel kunnen namelijk.
 
Dan is het de bedoeling dat je DVD-R of DVD-RW's koopt, geen DVD+R of DVD+RW... + en - zijn twee verschillende indelingen.

James:)
 
Geplaatst door eZe
Ik heb een DVD-r-w station. Kan ik dan geen DVD's branden? Want dat moet ik wel kunnen namelijk.

Vanwege een kleine discussie op hoog niveau zijn er twee types DVD's op de markt gekomen.

DVD-R/W
Digital Versatile Disk ReWritable. Specificatie voor herschrijfbare DVD-schijfjes van Sony, Philips en HP.Conurreerde met DVD-RAM om te worden uitgeroepen tot standaard.

De DVD+ en de DVD-. Wanneer jij een - brander hebt moet je ook lege -dvd'tjes kopen :).

Controleer dat eens.
 
Laatst bewerkt:
Dus ik moet gewoon een lege dvd van bv. Sony kopen, en dan moet het wel lukken..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan