audio switcher :out

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hadji

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Berichten
63
Ik heb een film gedouwnload en wil hem afspelen, geeft een codec fout aan volgens mij, speelt geen geluid af, hij geeft aan Audio Switcher ::Out. weet iemand wat dit in houdt of is de film gewoon zonder geluid binnen gehaald ?
 
Ik heb de codecs geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde, ik heb media player classic, win.mediaplayer en VLC mediaplayer geprobeert maar allemaal geen geluid
 
Ik heb net DivX Player geprobeert en geeft aan: Audio data: Tag 85 dat ontbreekt dus
 
Wil je misschien eens een andere avi of divx proberen te downloaden (kleintje he;) is enkel om te proberen) en die eens proberen af te spelen. Volgens mij mist er gewoon een audiostroom bij deze film..:confused:

James:)
 
Inderdaad niks wil afspelen met geluid, zelfs de muziek niet, maar ik heb gisteren nog wel muziek zitten luisteren op op mijn pc, vreemd.
 
Als je XP hebt, ga dan even naar Start>> instellingen >> configuratiescherm. Klik op het pictogram SYSTEEM.

Klik op het tabblad hardware en klik op de knop apparaatbeheer.
start-config-systeem-hardware.gif


Klap het onderdeel "besturing voor geluid, video en spelletjes" uit en kijk of er nergens geen gele uitroeptekens bijstaan.

Klik met rechts op het onderdeel audiocodecs en neem eigenschappen.
apparaatbeheer-Audiocodecs.gif


Zie je daar uitroeptekens of iets merkwaardigs?
Audiocodecs-eig.gif


Kijk ook even onderaan je scherm naast de klok. Je ziet het luidsprekerpictogram staan... klik er even op en kijk of er niets gedempt staat. Zo ja, haal dan het vinkje weg. Veel mensen maken het mee dat daar plots zonder reden iets gedempt staat.

James:)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er ook vanuit dat je Windows XP hebt.
Geplaatst door James007
Kijk ook even onderaan je scherm naast de klok. Je ziet het luidsprekerpictogram staan... klik er even op en kijk of er niets gedempt staat. Zo ja, haal dan het vinkje weg. Veel mensen maken het mee dat daar plots zonder reden iets gedempt staat.
Dat icoon staat niet bij iedereen. Ga naar start->configuratiescherm->Spraak, geluid en geluidsapparaten->geluiden en audioapparaten->Controleer daar even het volume en kijk of dempen niet is aangevinkt.
Klik nu op "geavanceerd" en kijk of daar geen dempen bij staat. Kijk ook of de schuifregelaar niet naar beneden staat.
De twee belangrijkste zijn:
- Regeling voor afspelen
- Wave/mp3

Dat mag je even controleren.

Succes:)

@James: Bij start->configuratiescherm->Spraak, geluid en geluidsapparaten->geluiden en audioapparaten kan je het vinkje voor pictogram in systeemvak weghalen. Daardoor zie je hem niet meer.;)
 
En natuurlijk is iedereen na het kopen van zijn computer naar het configscherm gespurt om zo snel mogelijk dat pictogram daar weg te krijgen.:rolleyes:

Laat het ook duidelijk blijken dat er NIET GEDEMPT mag worden...

Maak het een mens anders moeilijk jij:p :p

James:)
 
Nou dit is echt vreemd ik heb alles gecheckt en alles was zo als het wezen moet, ik heb de pc opnieuw gestart en het geluid doet het gewoon weer, raar maar ik krijg nou wel een foutmelding : een fout opgetreden bij het laden van TWEAKUI.CPL.
 
Lukt ook niet,ook als ik TWEAKUI wil installeren geeft ie ook een fout aan : kan entrypoint van procedure GetDLLDirectoryW niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll.
 
ik kon gisteren niet meer op de site helpmij komen, dus reageer ik nu maar even. Ik heb alles gebrobeert wat jullie zeggen maar het lukt echt niet, ook niet met de nimo codec.
 
Geplaatst door Hadji
Lukt ook niet,ook als ik TWEAKUI wil installeren geeft ie ook een fout aan : kan entrypoint van procedure GetDLLDirectoryW niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll.
TweakUI werkt pas vanaf SP1, zeggen ze hier

ps. Gisteravond zijn we overgaan naar de nieuwe server dus je was niet de enige die niet op Helpmij kwam.
 
ik word er niet echt wijzer op, ja ik heb ook sp 1 maar t wil niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan