TMPGEnc geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hadji

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Berichten
63
Ik heb t hier eerder gevraagd maar geen reacties. Als ik een film omzet gebruik ik TMPGEncplus, als ik hierin een film open, opent ie alleen het veldje Video source en het Audio source blijft leeg. kan iemand mij helpen ?
 
Ik heb met hetzelfde programma ook gewerkt
duurt erg lang je zet als het ware avi,divx,bestanden om naar DVD,VCD,SVCD etc...

als je 1 film hebt van +/- 700 MB zit hierin zowel de video als je audio je moet eerst via andere software splitsen daarna in tmpgenc klikken zoeken en achter video en vervolgens audio plaatsen
dan begint het encoding proces

Ik heb ook via een 2 in 1 tv&video toestel vele videobanden op de pc gezet vervolgens bewerkt en getracht via TMPGENC dvd,vcd,svcd te creeren vervolgens te branden op DVD met NERO

echter je bent uren en uren bezig resultaten komen er niet je krijgt steeds meldingen etc..


ik raad je andere software aan zoals CANOPUS
of dvdsanta allemaal te vinden via zoekmachine gebruik


voor al je audio problems omzetten etc zie link hieronder

http://www.doom9.org/


Op bovenstaande site moet je goed lezen en installeren wat je nodig hebt,het zijn allemaal functionele kliene software programmas download je binnen enkele seconden...

Succes
 
Is inderdaad veel werk ja, maar het probleem dat ie geen geluid mee opent had ik eerst niet, heel soms bij sommige films en nu heb ik het bij alle films, zelfs die films die ik eerder heb bewerkt via tempgenc. ik heb wat ongebruikte programma's eraf gegooid en ik denk dat t daar mee te maken heeft, maar wat of welke weet ik niet.
 
Ik heb dvd santa geprobeert maar welke versie moet ik hebben want die ik nu heb pakt geen ondertiteling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan