DVD bewerling

Status
Niet open voor verdere reacties.

elmadi

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Berichten
25
Ik heb een analoge video film via de vidoerecorder overgezet naar DVD.

Nu wil ik deze bewerken, dus knippen en plakken. Wat is hiervoor het beste programma en kan ik rechtstreeks van DVD naar dat programma of moet ik vooraf de files nog omzetten en zoja'hoe en met welk programma.
 
Ok.
Dat knippen en plakken kan je het beste doen VOORDAT je de video naar DVD omzet.
Wanneer je XP met SP2 op je PC hebt staan, heb je daar een erg goed en gratis programma voor op je PC staan.
Dat programma heet Windows Moviemaker.

Succes,
Fonz
 
Inderdaad, dat kan niet vanaf DVD. Eenmaal gebrand kan je het niet meer bewerken.
Laat het dus op je schijf staan en ga dan bewerken met of inderdaad Windows Movie Maker of anders Nero Vision Express.
Er zijn er nog veel meer hoor maar ik geloof dat deze het meeste gebruikt worden.
 
Hoe weet ik of ik SP2 op mijn PC heb? Ik heb inderdaad Windows XP geinstalleerd.
 
Pinnacle Studio, Ulead, Adobe Premiere etc.
 
Geplaatst door elmadi
Hoe weet ik of ik SP2 op mijn PC heb? Ik heb inderdaad Windows XP geinstalleerd.

Ga naar start en dan alle programma en dan bureauaccesoires. Daar moet als het goed is Windows Movie Maker staan!!
 
Ja ik heb Windows moviemaker.
Ik heb dus de film via de videorecorder naar de dvd recorder naar een DVD schijf rw+ gezet. Kan ik met windows moviemaker rechtstreeks de DVD lezen?
 
Nee dus,
goed lezen.
Vanaf je videorecorder naar je PC, daar gaan knippen en plakken met Moviemaker en dan pas een DVD maken.

Succes,
Fonz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan