Internetten isdn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hennepen

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2001
Berichten
136
Hallo aan allen die dit lezen,

Heel graag wil ik jullie hulp bij de volgende vraag.

Thuis een isdn telefoonaansluiting. In de meterkast is een adsl modem Speedtouch 510i geplaatst.

Nu heb ik een nieuwe computer gekocht waarin een Wireless-netwerk kaart zit

In mijn notebook zit ook een wireless netwerkkaart.

Hoe kan ik nu op beiden internetten. De computer mag wegens de garantie niet open gemaakt worden, dus ik kan eventueel niets bijplaatsen.

Wie heeft de beste oplossing en hoe ga ik dat dan precies aanpakken?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen m,et een heel wijs advies. Ik wacht daar met smart op.

Hartelijk dank vast.
Groetjes

Hennepen
 
Kijk eens bij de wifi shop
daar is alles te koop om te internetten.
Jij hebt alleen een accespoint nodig die je aansluit op jou modem.
 
Hoi Puppy,

Dank voor je antwoord, maar moet ik dan de stekker die achter in het modem zit ( die naar de kaart van een computer gaat) eruit halen en degene van het accespoint daarin?

Ik ben geheel niet thuis in dit soort dingen. Ik ging er vanuit dat je middels de twee draadloze netwerkkaarten in het note book en de computer, het internet ook kon delen. Maak ik een grote denkfout?
Hopelijk heb je nog even tijd om mij te antwoorden.
Vast hartelijk dank en groetjes
 
Dat wat jij zegt over het draadloos tussen twee kaarten zou misschien wel willen.
Maar daar heb ik geen kaas van gegeten.
Vanuit jou modem gaat er een kabeltje naar 1 computer.
Kun je op dat modem meer computers aansluiten?
 
Hoi Puppy,

Nee dat kan niet. Er zit maar in ingang op, dus daar zal ik niets meer mee kunnen. Het verstandigste lijkt mij om morgen toch maar even naar de kpn winkel te gaan daar er weinig mensen op reageren en wel logisch denk ik.
In ieder geval dank voor je twee antwoorden en mocht ik toch een oplossing gevonden hebben met twee kaarten dan laat ik het op deze site weten.
Groetjes en nogmaals dank
 
Het makkelijkste/mooiste....schaf een een router aan waar ook WiFi op zit, die plaats je tussen het ADSL modem en de PC.
Voordeel, je kan altijd internetten met welke pc/notebook dan ook zonder dat de ander aan hoeft te staan.
 
Dat ga ik ook doen Maestro12.
Ik heb gebeld et de kpn en dat lijkt de oplossing, dus hartstikke bedankt voor het antwoord en een fijne dag vandaag.
Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan