panoramafoto op mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ad Murck

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2004
Berichten
24
Met mijn simpele Canon-software maakte ik een paar leuke panoramafoto's door (op statief) ronddraaiend foto's te maken van mijn huis en tuin en ze daarna aan elkaar te plakken met PhotoStitch. Nu wil ik ze in een (klein) kader op mijn website zetten terwijl de foto automatisch naar links en naar rechts zwenkt. Op de computer lukt het wel met bijvoorbeeld WPanorama, maar welk - liefst gratis - programma kan ik gebruiken om dat op mijn website voor elkaar te krijgen? Is er ergens op internet een handleiding voor te vinden? Ik heb al een paar uur zitten googlen, maar nog niets kunnen vinden. Wellicht hebben jullie tips?
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groeten.
Ad Murck
 
Het is al een beetje gelukt, nog niet helemaal naar mijn zin, maar ik begin het te begrijpen. Gemaakt met PTViewer. Ik heb nog geen Nederlandse website gevonden waar het wordt uitgelegd, dus als iemand hem vindt: graag een tip naar mij!
Zie het eerste beperkte resultaat op http://www.murck.nl/gezin.htm onder aan de pagina. Mijn poesje zal ik ook eens een beter plaatje geven trouwens........
groeten Ad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan