bluetoothusbadapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoice

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
114
wie kan mij helpen ik heb eeb bluetoothusbadapter gekocht voor mijn samsung d500 moebiel om van internet liedjes en foto"s en zo tehalen maar bij mijn mobiel zat geen software moet ik dan van internet af halen maar ik weet niet welke software ik moet pakken kan iemand mij dat uit leggen bedankt
 
zat het ook niet bij je bluetooth ding? Heb je hem al wel aangesloten dan? Misschien heb je niet eens software nodig
 
ok ik heb de oplossing voor het probleem met het versturen en ontvangen van bestanden via bluetooth met de d500. Je moet de file manager van samsung installeren en dan bij instellingen de snelheid op 460800 zetten, hierdoor werkt alles wel, werkt het nog niet dan moet je bij dezelfde instellingen de andere com-poort selecteren. Iedereen veel succes!!
Dit programma is op de site www.samsungmobile.com te downloaden. Klik op deze site op de D500 en dan op gebruiksaanwijzing & software. Vervolgens zie je onder het kopje software "Easystudio 2.0" staan. Download dit programma.

Dit is een winzip file. Nadat je dit geunzipped hebt moet je de loader aanklikken. Nu kun je een aantal programma's installeren, hier kun je dus ook de "Pims & File manager" installeren. Installeer dit programma, en voer de juiste bluetooth poort (bij mij 6) onder "bestand - instellingen". Zet hier verder de snelheid op 460800. Als je nu binnen het programma naar "file manager" gaat kun je bestanden van je telefoon naar je computer sturen. Succes!

Probeer het is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan