Sony Vegas foutmelding ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

KAL EL Limited.

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
66
Hoi,

ik probeer Sony Vegas 5 onder de knie te krijgen om wat video's te verkorten, maar het gaat meteen fout. Ik kom niet verder.

Ik krijg steeds twee foutmeldingen, van Vegas en van Windows.

Ik open een filmpje in Vegas en ik verkort het door van het beginstuk en daarna van het eindstuk van de film te knippen. Ik selecteer datgene wat ik over wil houden en ik ga naar FILE/ RENDER AS... en ik laat alles zo staan in het scherm dat verschijnt en ik kies om het bestand te "renderen" naar een .wmv file.

Ik heb het nu al drie keer geprobeerd, maar telkens loopt het vast op 89%.

dan geeft windows met een ballonnetje aan : Windows-onvoldoende virtueel geheugen

En daarna geeft Vegas het volgende error aan : An Error occured while creating the mediafile xxx.WMV. The system is low on memory you may be able to reduce memory usage by closing other applications.

Daar houdt het dus op.

Ik heb een AMD Athlon MMX 1.05 Ghz(was 1.4 maar door verhittingsproblemen lang geleden is dat gedaald)
512 MB ram en ik heb toch zeker 11 GB aan vrije ruimte over op de harde schijf. En ik draai op XP.

Ik had toch echt gedacht dat mijn PC de specificaties voor Vegas 5 aankon.

Of zie ik dat fout. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn ?

Alvast bedankt.
 
Bedankt voor de tip.

Ik had het wisselbestandinstelling al veranderd. Maar ik heb het nog maal eens geprobeerd op exact dezelfde wijze zoals in de link die je hebt gepost.

Het mocht niet baten. Ik heb deze keer "Taakbeheer" erbij open gehouden en op het tabblad "Prestaties" de grafieken van CPU en wisselbestand in de gaten gehouden. Wat vreemd is, is dat de grafieken stabiel blijven totdat Vegas op 89% van het renderen zit. Dan gaat de grafiek "Geschiedenis van CPU-gebruik" ineens enorm fluctueren en de grafiek "Geschiedenis van wisselbestandsgebruik" gaat ineens enorm stijgen tot een punt en blijft daar hangen.

Het enige verschil is dat ik nu van Vegas geen foutmelding krijg, maar het blijft wel steken op 89 %.

Iemand een idee wat er aan de hand is ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan