Ipod mee op vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian_jai

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2004
Berichten
16
Luitjes, ik zit met het volgende probleem:
Ben lekker enkele weken in het buitenland, en heb mijn Ipod (mini) meegenomen. Lekker handig in het vliegtuig enzo, overal waar je moet wachten.

Nu wil ik een paar nummers op mijn Ipod zetten, alleen is dit wel mogelijk? M'n Ipod synchroniseert toch alleen met mijn thuiscomputer waar ook mijn bibliotheek zit?
Ik heb nl even Itunes gedownload van apple.nl, en als ik m'n Ipod in de lader zet, dan vraagt de pc of hij de Ipod leeg moet maken.
Kort samengevat: Is het mogelijk dat ik liedjes op de Ipod zet terwijl ik niet op de computer zit waarmee hij is gesynchroniseerd?

Alvast bedankt....
 
Ja, het is inderdaad moglijk,

je Ipod zal dan als een soort van een Externe Harde Schijf functioneren,

dus bij de optie Deze Computer, zal een soort van een Hard Schijf komen in dit geval je Ipod, en als je op dubbel klikt zie je al je MP3tjes, waardoor je naar een andere map kan navigeren waar de andere of nieuwere MP3tjes staan , en gewoonweg kan kopieren en in je Ipod Map het weer kan Plakken, neem aan dat je een USB aansluiting op hebt....

wens je veel succes....
 
ok man, hartstikke bedankt!!!!
owjaa...nog een enkele vraag ,is het ook mogelijk dat ik ze dan op die externe harde schijf(ipod dus) op een map zet die ik terug kan vinden op mijn ipod?
stel ik voeg 5 nieuwe nummers toe, kan ik ze dan in een mapje toevoegen, die ik dan terug kan vinden op mijn ipod?
 
Yep, dat is de bedoeling,

* Start
* Deze Computer
* Selecteer je Ipod (dus je ziet het als een soort vorm van je Harde Schijf)
* Dubbel Klik erop
* Nu zie je al je Mp3tjes, plus een aantal mappen die al
zijn aangemaakt door Ipod of door jezelf.
* Inprincipe kan je gewoon weer een nieuw map maken,
en je Ipod zal het wel gewoon lezen,
* en in die nieuwe map, kan jij weer je MP3tjes plaatsen naar jouw keus.

Wens je veel succes....
 
ik heb geprobeerd wat je zei, maar ik krijg meteen weer een andere probleem.
zodra ik mijn ipod in de dockstation doe, dan zie je het staan onder deze computer. daarna kan je er ff in kijken, (dus dubbelklik op je ipod) en dan is ie ineens foetsie. dus dat hele venster van waarmee je in je ipod kijkt, is ineens weg. en dan krijg je het venster van itunes voor je.

hoe kan dat dan? is het echt niet mogelijk dat je het via itunes doet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan