streaming downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr. Up

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2005
Berichten
8
Ik woon op een tropische eiland en wil graag tvopjepc gebruiken. Ik heb windows XP en een ADSL aansluiting. De snelheid varieert echter nogal (ratio 1 : 20) en daardoor krijg ik de streamingbeelden nooit ononderbroken binnen.
Vaak loopt het geluid wel door en de beelden haperen.
Is het mogelijk om eerst alles te downloaden en daarna te bekijken?
 
Kan je de buffer van het programma niet verhogen? Naar 1 of 2 minuten? Meestal staat dit standaart op 10 seconden.

Veel Succes
 
Geplaatst door jgeypen
Kan je de buffer van het programma niet verhogen? Naar 1 of 2 minuten? Meestal staat dit standaart op 10 seconden.

Veel Succes

Hartelijke dank voor je snelle antwoord.

Ik moet helaas nog veel leren:( Hoe pas ik de buffer aan? Het zou dé oplossing kunnen zijn.
 
Ik weet niet hoe je de buffer aanpast. Bij windows media player is dat bij opties en dan het tablad prestaties. Maar ik weet niet hoe je dat bij u programma moet aanpassen. Raadpleeg de 'help' functie. Misschien brengt dat je verder.
 
Geplaatst door jgeypen
Ik weet niet hoe je de buffer aanpast. Bij windows media player is dat bij opties en dan het tablad prestaties. Maar ik weet niet hoe je dat bij u programma moet aanpassen. Raadpleeg de 'help' functie. Misschien brengt dat je verder.

En of me dit verder heeft geholpen! Het ei van Columbus. Nogmaals bedankt, Joris.
Ik ga nu even het journaal bekijken... :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan