digitale handtekening uitschakelen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkQ

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Berichten
311
Hallo

Ik heb een simpele vraag..
Iemand heeft mij eens verteld dat je windows XP in een andere modus kunt zetten zodat je gewoon oudere drivers kunt gebruiken die geen digitale handtekening hebben...
Als dit zo is , hoe doe ik dat ??

Zonder mensen op de tenen te willen trappen, ik zit niet te wachten op geklets van "download dan goeie drivers" of weet ik wat allemaal, ik wil gewoon van dat gezeik over die digitale handtekening af... :mad:
Ik voel er niks voor om dagen bezig te zijn met drivers en allemaal nieuwe hardware te kopen :(
Ik wil dat ***** XP met de hardware die in de computer zit aan de praat te krijgen, degene van wie die computer is wil XP er in houden , dus een antwoord van "zet win 2000 er dan op of win98 zit ik ook niet te wachten

(sorry maar dit heb ik al zoveel keer gehoord dat ik er een beetje moe van word, graag een antwoord op mijn vraag en je krijgt mijn eeuwige dankbaarheid :thumb:
 
1) Rechtsklik op Deze computer
2) klik op Eigenschappen
3) Klik op het tabblad Hardware
4) Klik op Handtekeningverificatie
5) Klik op het bovenste cirkeltje

Dennis.
 
En als het je niet lukt, dan ligt de schuld zeker niet bij mij. De hierboven beschreven stappen is de manier om die oude drivers te kunnen installeren. Je moet tijdens de installatie wel zelf erop letten dat je steeds de juiste optie moet gaan nemen, want dat op zich is al een kunst om het te doen. Mijn advies is dus ook: goed lezen.

Vergeet niet dat Bill deze drempel heeft gemaakt om juist de consument te behoeden v.e. niet betrowbaar product.
Dennis.
 
Beste @DirkQ, ik vergat je welkom te heten. Bij deze alsnog: Welkom op Helpmij.

Dennis.

PS. Ik zag net dat je hier voor het eerst bent, excuus.
 
Bedankt voor deze flitsend snelle reactie..
Deze computer staat niet bij mij maar bij mijn vriendin in mexico, ik heb haar deze info gestuurd en ik hoop dat het bij haar werkt..
Haar modem is opgeblazen en een nieuwe installeren loopt telkens stuk op die digitale handtekening...

sorry dat ik dat stukje er onder zette, maar je weet niet hoeveel crap je soms als antwoord krijgt die niks met je vraag temaken heeft

Dirk
 
Geplaatst door DirkQ
Bedankt voor deze flitsend snelle reactie..
Deze computer staat niet bij mij maar bij mijn vriendin in mexico, ik heb haar deze info gestuurd en ik hoop dat het bij haar werkt..
Haar modem is opgeblazen en een nieuwe installeren loopt telkens stuk op die digitale handtekening...
Als het goed is moet met een modem niet al te veel problemen gaan geven, bij een geluidskaart ligt dat wat anders, moeilijker.
Geplaatst door DirkQ

sorry dat ik dat stukje er onder zette, maar je weet niet hoeveel crap je soms als antwoord krijgt die niks met je vraag temaken heeft

Dirk
Je uitleg is niet nodig, ik ken dat wel, het was begrijpelijk.

Ik wens je vriendin veel succes toe. Nog een fijne nacht verder, maar anders welterusten.

Dennis.
 
Ik zie dat je nog online bent. Wacht je nu op haar respons? Heb je nog iets te vragen? Zo nee, dan sluit ik af.

Dennis.
 
Ja eigelijk zat ik op haar antwoord te wachten, alles gaat via e-mail omdat ze alleen via een laptopje kan intnernetten waar geen MSN en dergelijk in zit..
Het is daar nu 8 uur 'savonds, en het kan nog komen, maar ik denk dat ik maar naar bed ga ..
Zondag zien we wel weer...

nog bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan