bestanden weg op mp3-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Mijn zoon had zijn (USB-)mp3 speler in de laptop zitten, toen de laptop vanwege energietekort afsloeg. Ik heb de mp3-speler vervolgens uit de laptop verwijderd. Toen mijn zoon muziek wilde gaan luisteren, stonden er geen bestanden meer op zijn mp3-speler, maar kon ik, als ik hem op de PC aansloot, wel zien dat er ongeveer 200MB aan geheugen was opgeslokt. De informatie is echter op de MP3 niet meer te benaderen. Ook na formatteren van de MP3 blijft die hoeveelheid geheugen in het apparaatje gebruikt.
Weet iemand raad? Is het mogelijk de muziekbestanden terug te halen of het alle gebruikte geheugen weer terug te halen?
Als ik overigens de MP#speler in de PC verken, is er niets te zien, ook niet als ik verborgen bestanden laat zien....
 
bij mij heeft formateren met de orginele (laatste?) software van mijn mp3 speler wel een keer geholpen toen ik een soortgelijk probleem had.
 
Geplaatst door kevin_ingen
bij mij heeft formateren met de orginele (laatste?) software van mijn mp3 speler wel een keer geholpen toen ik een soortgelijk probleem had.

Deze speler hebben we gekregen bij het storten van een aanzienlijk tegoed bij de DVDtheek. Er zat helaas geen software bij....:confused:
 
probeer dan even via het merk van de mp3 speler de leverancier op te zoeken die heeft vast wel software.
 
Geplaatst door kevin_ingen
probeer dan even via het merk van de mp3 speler de leverancier op te zoeken die heeft vast wel software.

gelukt! Hij stuurt me de software toe. Bedankt!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan