Windows start snel,maar maakt langzaam verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Ik heb windows XP pro. Provider is @home.

Nu start mijn computer snel op,alleen de verbinding,dan zie ik rechtsonder 2 monitortjes start erg langzaam.

Hoe kan ik dit oplossen?

Bedankt
 
Ben bang dat je daar niets aan kunt doen.
Het vraagt blijkbaar tijd bij home om na te gaan of je gegevens juist zijn ingevoerd
 
helpt hjackthis??

Windows XP start snel op. Internet helaas niet.
Als ik een hjackthis opstuur kun je dan misschien wel zien waar dat aan ligt?????:)
 
De @home startpagina hoort er binnen 2 seconden te staan (tenzij je een budget abbo hebt)
Het zou natuurlijk kunnen dat je virusscanner aan het updaten is waardoor het in eerste instantie wat traag verloopt, ook spyware zou een mogelijkheid zijn, maar daarvoor verwijzen we je door naar www.antispywareoffensief.nl
 
lukt nog niet

Ik heb basisabonnement.

Ik heb alle anti-spyware. Start ook langzaam de VERBINDING op als de virusscanner niet update!
 
Druk Ctrl- alt- del in en kijk bij processen welke prog er zo enorm zuigt

Heb je ook toevallig Hitman pro gedraaid?

hlpmproc.gif
 
Laatst bewerkt:
gebruik hitman-pro

Wanneer moet ik ctrl-alt-del indrukken om te zien wat hij gebruikt?

Ik gebruik HITMAN-PRO regelmatig:thumb:
 
weet iemand de oplossing?

Ik kom er nog niet uit. Iemand een oplossing?

bedankt!!!:)
 
niemand de oplossing>

en heeft iemand de oplossing?
 
Re: gebruik hitman-pro

Geplaatst door duin1
Wanneer moet ik ctrl-alt-del indrukken om te zien wat hij gebruikt?

Ik gebruik HITMAN-PRO regelmatig:thumb:

Gelijk nadat je bureaublad tevoorschijn komt en dan kijken wat veel processortijd in gebruik neemt
 
Checken

Heb je @Home geinstalleerd via de @Home CD of gewoon computernaam ingevoerd? Als je de @Home CD gebruikt, zou ik die software er zowiezo afgooien, want dat is bagger! Gewoon alleen de computernaam invoeren. Werkt dit nog steeds niet? Inderdaad spyware checken. Als dit niet is verholpen, zou ik toch ff contact opnemen met de "klantenservice" (tussen EXTRA dikke aanhalingstekens). Misschien dat die iets kunnen zien!

Succes ermee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan