verbinding valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kool6

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2001
Berichten
100
de draadloze verbinding word steeds verbroken en als ik dan op geavanceerd klik doet hij het na ff wachten weer...
Waar kan dit aan liggen?
 
waar kan dit aanliggen......
te grote afstand.
onvoldoende signaal sterkte.

maar vertel eens hoe je situatie nu is.
Welke router-welke draadloos internetkaart.
 
Het lijkt me sterk dat het aan de signaalsterkte ligt ik ben vlakbij de router en als ik op geavanceerd klik en dan doet hij het weer. (Ik moet dat altijd twee keer doen) Als er verbinding is geeft hij altijd uitstekend aan
Router is netgear
en internetkaart is broadcom
 
Maak je gebruik van de wireless zero binnen XP ?

Zijn er stoorzenders in de buurt ?

Misschien een nieuwere firmware installeren ?

Verder ben je wel erg summier met je gegevens.
 
Het moet wel aan een instelling liggen lijkt me. Ik word er elke keer na precies dezelfde tijd afgegooid. Dit is elke keer bijna 8 minuten. Dus 7.50 ongeveer. als ik dan weer naar de eigenschappen van de verbinding ga en dan geavanceerd en ik druk op ok en dat moet ik dan 2 keer doen dan doet hij het weer voor die tijd die ik net heb aangegeven. sorry voor de kromme zin

wat is wireless zero?
 
Geplaatst door kool6


wat is wireless zero?

De wireless zero is een faciliteit binnen XP die voor jou de draadloze verbinding regelt (even kort gezegd)
Maar vaak ebruikt je draadloze netwerkkaart eigen clientsoftware (staat meestal op een cd-rom) die beter in staat is (niet altijd) om de verbinding in stand te houden.

Welke draadloze netwerkkaart gebruik je (merk/type)
 
Ik heb eens op de site van acer gekeken en dat was slim!
Ik heb eerst zitten zoeken op die van broadcom en daar kon ik niks vinden. Ik heb nu een ander progje wat mn verbinding maakt ipv windows zeg maar. Ben nu al 12 minuten onafgebroken online dus dat gaat goed.

Rest mij natuurlijk de vraag aan Acer waarom ze dit er niet meteen op gezet hebben en aan Microsoft waarom dit bij hun niet goed werkt.

In ieder geval bedankt weer voor de reacties. Als ik weer wat heb dan meld ik me wel weer.

Ik denk dat het probleem nu verholpen is dus ik zet de status op opgelost.

Een tip aan alle draadloze medegebruikers: Zoek er het juiste progje bij en werk niet met de mogelijkheden van windows want dat is tobben.

Groetjes,
Martijn
 
Nou succes er mee !

Hopelijk ben je nog steeds onafgebroken online !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan