mp3 bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker59

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Berichten
133
ik heb een vraagje hoe kan ik de zang weghalen uit een nummer? dus dat ik bijvoorbeeld een instrumentaal nummer krijg? en weet iemand nog een goed proggie om muziek/zang op te nemen? Hoop dat jullie kunnen helpen..
 
daar heb je toch wel wat geavanceerde software voor nodig die duur is ;) te duur eigenlijk. Moet je kijken op dj sites www.dj.pagina.nl
 
Download even Audacity. Kijk even in de help, daar staat zo'n onderwerp bij als ik mij niet vergis.

Of beter nog... download VirtualDJ. Daar kan je een filter over het liedje zetten zodat de zang (ongeveer) wegvalt en dan terug opnemen.

James:)
 
Geplaatst door James007
Download even Audacity. Kijk even in de help, daar staat zo'n onderwerp bij als ik mij niet vergis.

Of beter nog... download VirtualDJ. Daar kan je een filter over het liedje zetten zodat de zang (ongeveer) wegvalt en dan terug opnemen.

James:)
oh :eek: naja als het daar mee kan, dan heb ik niks gezegd. Maar virtual DJ is niet full te verkrijgen, iig niet gratis. In die tijd dat ik dat programma ooit wou downloaden
 
Als ik mij goed kan herinneren, dan zou het met de trialversie van VirtualDJ ook moeten lukken... daar staat enkel een limitatie qua gebruikstermijn op als ik mij dat goed herinner.

James:)
 
Geplaatst door James007
Als ik mij goed kan herinneren, dan zou het met de trialversie van VirtualDJ ook moeten lukken... daar staat enkel een limitatie qua gebruikstermijn op als ik mij dat goed herinner.

James:)
Dat probeerde ik ook te zeggen, maar kwam niet helemaal eruit, haha. Maar probeer het maar is, ik zou het wel willen weten of het kan eigenlijk
 
okay thnx ik ga de trial versie wel even downloaden......en dan ff proberen thnx voor jullie hulp zover
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan