Muvo N200 1 gig mp3 speler kraakt..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Berichten
684
Hallo,

mijn mp3 speler (zie titel) die kraakt met nummers afspelen. IK dacht eerst dat het kwam door het overzetten van mijn nummers en omdat me andere batterij bijna op was.... maar nu heb ik het opnieuw gedaan met een nieuwe batterij en hetzelfde probleem..

Is hij kapot of is er iets mis mee... Het gebeurde eigenlijk zomaar uit het niets.. :confused:
 
ik heb vorige week ook die muvo N200 gehad ,FF vraagje er over ,kan jij wel de hele 1 gb vol zetten?
Ik kwam niet verder tot 512mb en nog een exemplaar in de winkel had dat ook niet meer dan 512 mb te gebruiken,hoe zit dat bij jou???
Voor de rest was hij prima mooi geluid en zo.
Heb je de firmware al geupdated ,dat verhelpt jou gekraak misschien,firmware te vinden op de creative site.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me meer een garantie geval.
Ik zou gewoon teruggaan naar de winkel.
 
Geplaatst door vanschagen
ik heb vorige week ook die muvo N200 gehad ,FF vraagje er over ,kan jij wel de hele 1 gb vol zetten?
Ik kwam niet verder tot 512mb en nog een exemplaar in de winkel had dat ook niet meer dan 512 mb te gebruiken,hoe zit dat bij jou???
Voor de rest was hij prima mooi geluid en zo.
Heb je de firmware al geupdated ,dat verhelpt jou gekraak misschien,firmware te vinden op de creative site.

Ik ga dat eens proberen wellicht helpt het. Heb al een mailtje gestuurd naar de winkel waar ik hem vandaan heb.
Bij mij komt hij wel over de 512 mb... heb je niet toevallig een 512 mb versie??
 
nee 1 gb versie windows geeft ook aan dat het 1024 mb is ,maar ik heb hem terug gegeven aan de winkel,en geld terug gehad,ik ha met creative gemaild die vertelde dat ik firmware moest updaten en met dat programmaatje ook moest formateren ,maar dat hielp in mijn geval dus niet,ik heb nu een muvo V200 besteld,ik wens jou succes ermee
 
Geplaatst door vanschagen
nee 1 gb versie windows geeft ook aan dat het 1024 mb is ,maar ik heb hem terug gegeven aan de winkel,en geld terug gehad,ik ha met creative gemaild die vertelde dat ik firmware moest updaten en met dat programmaatje ook moest formateren ,maar dat hielp in mijn geval dus niet,ik heb nu een muvo V200 besteld,ik wens jou succes ermee
Ik heb zonet de firmware geupdate en nu stoort hij niet meer :thumb: :thumb:

Ik hoop dat dat ook zo blijft! De tijd zal het leren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan