Video capture werkt niet met o.a snagit

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit5a

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2005
Berichten
2
Ik wil een window met videobeelden opnemen.
Ik heb meerdere programmas geprobeerd waaronder snagit.
Als ik het window waarin video loopt probeer op te nemen, dan zie ik als ik de opgenomen AVI file afspeel helemaal niks wat is opgenomen. Wat ik wel zie is een gedeelte van video die op dat moment actueel draait.
Wie vertelt mij wat hier aan de hand is?
 
Welkom op helpmij

Je kan geen screenshot of videotje maken van een video die afspeelt. Dan krijg je namelijk een zwart beeld. En moest je daarna je foto/video openen in Paint of een videoprogramma, dan krijg je inderdaad de film die op dat moment speelt te zien, via die foto of video. Het is natuurlijk helemaal krankzinnig, maar het wil wel zeggen dat die programma's daar niet op gemaakt zijn.

Dus wil je een screenshot van een video, dan zal je een dvd-afspeelprogramma moeten gebruiken waar een screenshot-functie inzit.

Wil je een videotje opnemen van een video, kan je beter ofwel de video zelf in stukjes knippen en eruit nemen wat je nodig hebt ofwel, als het streaming media is, het opnemen/downloaden via één van de vele Streamrecorders.

James:)
 
En als ik nou het windowtje van een webcam wil opnemen, bv in msn? Gaat dat wel?
 
Geplaatst door gerrit5a
En als ik nou het windowtje van een webcam wil opnemen, bv in msn? Gaat dat wel?

Dit kan wel omdat dit een ander systeem is (don't ask for details ;)).

Je kunt van een MSN webcam ook een screenshot maken.

===

Vraag aan James: Mijn PowerDVD heeft een optie "capture" en ik kan opgeven waar ik die neer wil zetten. Bestand, klembord, etc.. Zou dit inhouden dat dit de "video-screenshot functie" zou zijn?
 
@XP_PC: dat is dus "een dvd-afspeelprogramma waar een screenshot-functie inzit".

James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan