Rare kleuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stonedr

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Berichten
104
Als ik filmpjes bekijk op internet zie ik altijd rare kleuren.
heel erg fel, met een hoog contrast.

Ik heb windows Media player 10.

Filmpjes op de site van gamespot.com speelt hij weer wel normaal af.

Wat opvallend is dat op de pagina's een oude versie van mediaplayer knopjes te zien zijn, en bij die van Gamespot zijn duidelijk die van Versie 10 aanwezig.

Waar zou et aan kenne liggen?
 
probeer ook andere websites, het kan ook alleen aan die website liggen. www.kicken.com zijn filmpjes, even kijken. Ik denk niet dat het aan jou ligt maar aan de website / fimpjes. Kan je de link plaatsen?:p
 
Nee et zijn gewoon verschillende sites.

Als je bijvoorbeeld film-trailers kijkt op www.movie.com

zie ik het dus slecht, voorheen niet, maar kheb pas mijn pc ff geformat en de boel weer opnieuw geinstalled.

Maar ze hebben wel normaal gewerkt.
 
Het probleem zou'm kunnen zitten in de plug-ins of versie van je browser. Als ik jou was zou ik de browser opnieuw installeren. (vergeet niet je favorieten eventueel even op te slaan!)
 
Ik gebruik 2 browsers, beide het zelfde probleem?

(firefox & Internet Explorer)

Mozilla heeft dus al moeite met het laden van een filmpje.

soms zijn de films ook te downloaden, dan kan ik ze gewoon afspelen in mediaplayer, maar ook dan zien ze er "rot" uit.

Ligt het niet aan een van mijn instellingen ofzo. ?
 
Ik heb een soort gelijk probleem. Ik zie allerlei rare kleuren. Het beeld is erg 'wittig' of vertoont rare kleuren.
Ik heb de volgende relevante hardware:
- BenQ 937s+
- XFX GeForce6800 GT PCI-e

En kwa software geïnstalleerd staan:
- speler maakt niet veel uit, in Mediaplayer, Mediaplayer Classic en Winamp komt hetzelfde voor.
- AC3 filter
- Ffdshow

Op mijn oude systeem was dit voldoende voor goed beeld. Maar nu zit ik dus met dit probleem. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
 
Ik heb het geprobeerd, maar ook dat mocht niet baten. Op codecguide.com (waar de k-lite codecpacks zich presenteren) stond toevallig echter wel waar mijn probleem haar oorzaak vond. Het ligt namelijk aan een bug in de ForceWare drivers. In 77.77 is dit gefixt. Evengoed bedankt voor je reactie.

De oplossing was dus in mijn geval het verwijderen van de huidige drivers (volledig, dus videokaart uit de apparaatbeheer verwijderen, alle forceware software verwijderen, opnieuw opstarten) en nieuwe drivers te installeren.
 
JA OPGELOST! we hadden precies hetzelfde probleem.
Buggie in de Forceware.

THanx
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan