installeren driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Berichten
340
Windows98 SE: Ik heb voor mijn mp3 speler de driver van internet gehaald. Het is een ZIP bestand. Als ik het zip bestand open met het unzipprogramma, krijg ik bestanden waar ik niks mee kan. Er staan geen .exe bestanden bij of setup.exe e.d. Kan de driver dus niet installeren. Heb al wel het een en ander geprobeerd: Bij system, apparaatbeheer staan bij USB controller wel Mass Storage Driver, maar niet USB Mass Storage Device. Bij vasteschijf controllers staat USB Mass Storage device met een geel uitroepteken (betekent dat hij niet werkt). Ook het zoeken van betere besturingsprogramma ervoor, geeft hij aan :het geïnstalleerde besturingsprogramma is het beste.
Hoe kan ik mijn mass storage device installeren ?
 
Welke extensie hebben de bestanden dan wel? Wellicht dien je de bestanden uit te pakken naar een map en bij het installeren van de speler naar DIE map verwijzen om het stuurprogramma te installeren.
Ik zou wel eerst even het apparaat en het huidige stuurprogramma verwijderen voordat je dat doet.
 
Opgelost: op een iets andere manier: Ik heb Unofficial Windows98SE Service Pack NL 2.0.2 gedownload. Daar zit ook programma bij 98SE USB 1.x Mass storage device driver. Daarna kon ik naar de map gaan waarin de driver stond, en toen lukte het me wel om de map met de driver te activeren. bedankt voor het mee denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan