ondertiteling toevoegen aan DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raj

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2004
Berichten
215
Ik wil graag Nederlandse ondertiteling toevoegen aan een geimporteerde DVD. Op diverse sites heb ik daarvoor een uitleg gelezen, maar die zijn allemaal enorm gecompliceerd. Ik zoek echt een programma (gratis of tegen betaling) dat alle handelingen voor toevoegen van ondertiteling aan kan.

Bestaat zo'n programma? Zo nee, wat is dan de simpelste manier om ondertiteling toe te voegen?
 
Nope... er bestaat geen ondertitelprogramma. Je kunt wel met virtualdub en een paar plugins ondertitels plaatsen. Maar dat valt denk ik onder de categorie 'ingewikkeld'.
 
OK, tot zover bedankt.

Dus welke methode om ondertitels toe te voegen is de beste en minst ingewikkelde?
 
Het blijft een ingewikkeld proces en tijdrovend.
Een hele goede en nog steeds veel gebruikte, maar oude en legaal bijna niet meer aan te komen, is dvdmaestro. Ben je vast wel eens tegengekomen in die handleidingen.
Daarnaast heb je nog div. andere proggy's nodig om de bronbestanden te ontleden.

http://www.dvd2dvd-r.be/maestro.htm
Ik denk dat dit de eenvoudigste handleiding is.
 
Laatst bewerkt:
Maestro ken ik niet. Het gemakkelijkste is, volgens mij, een complete handleiding van internet halen en die precies volgen.
 
Geplaatst door jackall
Het blijft een ingewikkeld proces en tijdrovend.
Een hele goede en nog steeds veel gebruikte, maar oude en legaal bijna niet meer aan te komen, is dvdmaestro. Ben je vast wel eens tegengekomen in die handleidingen.
Daarnaast heb je nog div. andere proggy's nodig om de bronbestanden te ontleden.

http://www.dvd2dvd-r.be/maestro.htm
Ik denk dat dit de eenvoudigste handleiding is.

Deze handleiding kende ik nog niet en hij lijkt me iets logischer en eenvoudiger dan de andere die ik gelezen heb. Ik ga deze methode binnenkort uitproberen.

Allen bedankt.
 
Nou succes dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan