Muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazygurl

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2005
Berichten
75
Hey,
Als ik muziek probeer af te spelen zonder dat ik internet gebruik, gaat het perfect.
Maar vanaf het moment dat ik verbinding maak met het internet, word mijn muziek afgespeeld met een krakerig geluid. Heel onzuiver.
Ik heb windows media player 10, maar ik heb ook andere software afgehaald en nog steeds lukt het niet.
en ook als ik op internet zelf muziek probeer af te spelen, hoor ik het heel slecht.
Ik heb windows xp professional.
Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen!!
 
Nou laat ik eens wat proberen;)
Hoe lang heb je dit probleem al?
Is het in ene gekomen?
Speel je alles af met wmp?Ook op internet?
Heb je al dmv een systeemherstel geprobeerd het te corrigeren?
 
Euhm mijn pc moest geformateerd worden, en diegene die dat heeft gedaan heeft windows xp professional erop gezet en sinsdien (een week gelede dus) werkt dat niet tegoei.

Nee ik heb ook bs player en daar lukt het ook niet mee. ik had ook andere programma's afgehaald en dat lukte toen ook niet.

Systeemherstel?? kunt ge mij ermee helpen misschien? ik ben niet echt een computer - genie :p
 
Systeemherstel gaat dus niet lukken omdat je daarmee de instellingen van een tijd terug erin zet en daar je het vanaf het begin al last van hebt gaat dat dus niet.
 
Ga in internet explorer naar extra dan internet opties en dan geavanceerd en kijk eens of het daar staat zoals de bijlage en zo niet zet het dan zo zoals bij de rode lijnen.
 
oei oke..

En nu? is er geen andere mogelijke oplossing??

Moest het niet zijn, toch bedankt voor de moeite!!
 
Tja Kijk eens in apparaatbeheer of daar een geel uitroeptekentje staat ergens.

Je komt hier door rechter muis deze computer dan eigenschappen dan hardware en dan apparaatbeheer.

Had je eerst geen windows xp erop staan?
 
En toen deed je geluid het dus goed?
Heeft die kennis ook andere drivers voor je geluidskaart geinstalleerd?
Weet je wat voor een geluidskaart je hebt?
 
ja toen deed mijn geluid het perfect met internet en ook zonder internet

ik weet niet als die andere drivers heeft geinstalleerd en ik weet niet welke geluidskaart ik heb

sorry:confused:

hoe kan ik dat mss te wete kome?
 
kheb het geinstalleerd toen is de pc opnieuw gestart, moet ik ergens een snelkoppeling zien?

nee eh want dat is een driver

maar het lukt nog steeds niet :confused:
 
Weet je waar die het heeft neergezet met installeren?
 
Kijk eens of daar een exe bestand bij staat dan moet je hierop dubbelklikken en daardoor wordt de driver pas geinstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan