Bluethooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

ALLO

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2005
Berichten
9
HELLO,
ik heb een gsm samsung SGH-e 720 EN EEN LAPTOP ACER 8002LCI .
DEe 2 toestellen zijn mekaar mar wanneer ik fotos van de gsm naar de laptop wil versturen zegt de gsm verbinding mislukt. OPNIEUW PROBEREN
weet iemand raad
dank u
 
Welkom op Helpmij

Zelf als ik bestanden wil verzenden klik ik op de pc op het blauwe tekentje met een soort Z erin (rechts onder in de taakbalk). Daar geef ik op "bestand ontvangen" . Daarna klik ik op de telefoon en klik ik op "bestand verzenden". '

Dan kan hij de pc vinden en gaat hij verzenden. Je kunt ook nog opgeven waar hij terecht moet komen.
Je moet dus eigenlijk 2 handelingen doen, bij de 1 ontvangen, bij de ander verzenden.

Hopelijk werkt het voor jou ook.
 
HELLO,
het blauwe tekentje vind ik niet onderaan de taakbalk.
 
Dit kwam in de mail ipv op het forum:

HELLO,kan jij me misschien verder helpen met het bleuthoothprobleem?Alvast bedankt

Ik heb dit tekentje misschien omdat ik met een usb-bluetooth dongle werk. Jouw tekentje kan anders zijn.

Misschien werkt het daarom ook wel heel anders bij jou.

Hopelijk weten anderen die ook bleutooth onboard hebben wel hoe het moet. Ik dacht dat het wel hetzelfde zou gaan als bleutooth met een dongle.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je op je laptop windows XP ?


ga dan naar start >>configuratiescherm>>>in xp weergave kies je dan voor netwerk&internet verbindingen (of in klasiek weergave zie je de bluetooth al staan )


Klik nu dus op het bluetooth logo als je dan op het tabblad opties kijkt zie je onderaan staan het bluetooth-pic in het systeemvak weergeven, aanvinken en klaar.

nu kies je voor het tabblad aparaten klik op toevoegen ..en volgens mij kan de wizard je dan verder helpen zoniet...zie ik je berichtje wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan