vriend kan geen emails ontvangen of verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lovely_440@msn

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2005
Berichten
8
ik vraag uw hulp voor het emailadres ...
De persoon zelf kan zelf geen contakt opnemen met u daar hij zowel op msn als op outlook express geen emails kan ontvangen noch kan versturen.Mag ik daarom in zijn naam beleefd vragen om hem uw hulp te verlenen indien het mogelijk is.U mag het antwoord naar zijn email adres zenden ofwel indien het niet zou kunnen in orde gebracht worden mag u het antwoord naaar mij toesturen.Ondertussen mijn hartelijke dank voor de hulp die ik reeds van u gekregen heb in het verleden.Groetjes van lovely.

[modedit]
E-mail adressen zomaar plaatsen op een forum is geen goed idee, bij deze heb ik die maar even weggehaald.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lovely,

als de persoon wel internet heeft dan kan hij/zij zelf een vraag stellen in dit forum.
Uw vriend kan dan regelmatig kijken of er een reactie is op zijn probleem.

Maar er moet wel iets meer gegevens komen i.v.m. de problemen.
 
Heeft hij alles wel goed ingevuld in outlook express dus de pop3 en smtp?

Dus kijk in outlook express in extra>accounts>email>eigenschappen>servers. kijk hier of alles goed is ingevuld.

Dit moet ie dus ook bij msn nalopen dus naam en wachtwoord.
 
Beste Lovely

Het is vanwege misbruik nooit verstandig e-mail adressen publiekelijk op het internet te zetten.
Uw vriend kan dan zonder dat adres ook geholpen worden.
Om misbruik te voorkomen verzoek ik de mod om dat even recht te zetten.
 
Geplaatst door lovely_440@msn.
ik vraag uw hulp voor het emailadres e-mailadres De persoon zelf kan zelf geen contakt opnemen met u daar hij zowel op msn als op outlook express geen emails kan ontvangen noch kan versturen.Mag ik daarom in zijn naam beleefd vragen om hem uw hulp te verlenen indien het mogelijk is.U mag het antwoord naar zijn email adres zenden ofwel indien het niet zou kunnen in orde gebracht worden mag u het antwoord naaar mij toesturen.Ondertussen mijn hartelijke dank voor de hulp die ik reeds van u gekregen heb in het verleden.Groetjes van lovely.


Dus. Als ik het goed begrijp...
Er zouden dus e-mails met de oplossingen, gestuurd moeten worden naar het adres waar geen e-mails op ontvangen kunnen worden??:rolleyes:

Ik vind het een zeer knap persoon die het lukt om die e-mails dan te lezen :D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan