Wie kan er een paar simpele plaatjes maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sundance

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
320
Goedendag mensen,
ik zoek iemand in de omgeving van Ede, die goed met photoshop overweg kan. Ik heb namelijk een website gemaakt, maar die kan ik niet completeren omdat ik zelf de kunde en de software niet heb om de plaatjes mooi te maken. De beginplaatjes, ontwerpen en de ruwe schetsen liggen er al (ik kan wel met Paint overweg), maar die zijn niet mooi genoeg voor op de website.
Het zijn hele simpele handelingen die moeten gebeuren om de plaatjes te maken, hooguit 1,5 uur werk. Als iemand tijd en zin heeft om voor 10 euro mij een dienst te bewijzen, zou ik dat heel erg op prijs stellen. Ik kan dan langs komen en met een paar aanwijzingen is het denk ik al in een uur gedaan.
De concrete werkzaamheden:
- 6 plaatjes van auto's 'uitsnijden' en in een groot plaatje plaatsen;
- een simpel 2D-logotje bestaande uit simpele rondjes;
- nog een simpel-2D logo;
- een ZEER basic 3D-logo.

Is er iemand in de omgeving Ede die dit even met mij wil maken voor de symbolische vergoeding van 10 euro of misschien zelfs gratis? Stuur dan een berichtje.
:thumb:
 
Laatst bewerkt:
ik woon niet in de buurt van ede ik ken ook geen photoprogramma maar ik zie wel dat jij zo onverstandig bent om een heleboel spam binnen te halen door je e-mail adressen hier neer te zette.
Die zou ik maar eens weghalen als ik jou was.
 
Bedankt voor de tip. Jammer dat de wereld zo in elkaar zit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan