mediatheek en dubbele bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huckley

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2005
Berichten
104
Beste forum leden,

Ik zit met een knoei foutje, ik weet niet precies hoe ik het geflikt heb ik heb wel een vermoeden.
Maar het volgende speeld zich voor!
Ik heb de hele map 'mijn muziek'gecopieerd naar de externe schijf, ik heb het extra eerst gecopieerd voor het geval het mis zou gaan had ik ze in elk geval nog!
Zelfs het miniatuurtje wat je normaal in de map zag is gecopieerd.
Ik werk met de Windows media player 10!
Later toen ik weer wat muziek gedownlaod had heb ik het nog een keer gekopieerd en alles laten overschrijven wat er al stond en dit, dacht ik, nog een derde keer.
In de veronderstelling dat het net zo zou gaan als de zelfde foto bestanden te over schrijven en je het bestand ook maar een keer terug vind.
En als je kijkt met miniaturen naar de mappen in de map 'mijn muziek' van de administrator, de computer heet nog zo.
Dan staan de nummers er ook maar één keer in.
Nu heb ik alle muziek op me lappy verwijderd en ook de mediatheek van de player helemaal gewist.
Ik heb nu weer op mijn lappy 73% schrijf geheugen na een defragmentatie.
Niet gek dus.
Maar wat wil nou het geval, als ik op nieuw met de MediaPlayer de muziek van de externe schijf inporteer dan heb ik in de mediatheek de meeste nummers dubbel en sommige 3 en enkele 4 maal.
Maar je ziet ze niet dubbel in de map, hoe kan dat nou en beter nog hoe krijg ik het voorelkaar om het weer goed te krijgen.
Elk dubbel nummer uit de lijst te halen in de mediatheek heb ik al eens een keer gedaan maar als je nieuwe op haald komt het weer dubbel.
Ik bedenk me wel ik moet de optie aanvinken alleen nieuwe bestanden in de mediatheek invoeren.
Maar ik dacht dus als ie helemaal leeg is kan ik de map helemaal invoeren wat de mediatheek was leeg.
Maar toch heb ik het dubbbel op enig idee wat er mis is.
En beter nog hoe los ik dit op en voorkom ik het.

Vriendelijke groeten
Piet H
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan