wat doe ik fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.

versprillec

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
Berichten
139
ik wil een muziek cd branden met mp3 bestanden om op een gewone cd speler te spelen ,nu heb ik gisteren nero startsmart gedownload en dan zou het toch een makkie moeten zijn maar ik krijg het niet voor elkaar ,hij brand de audio cd perfect maar ik kan hem niet afspelen er staan achter de tracks :cda winamp mediafile ,ik snap er niks van in het verleden heb ik wel vaker cd tjes gebrand met andere brandprogrammas en dit lukte prima maar toen gebruikte ik nog geen winamp ,kan iemand mij helpen?
 
.cda is de gewone extensie van cd-liedjes. Dus daar geen problemen mee. Heb je al geprobeerd de cd in een gewone cd-speler te stoppen?

je vertelt ook dat je nero startsmart hebt gedownloadt,
maar volgens mij is dit niet legaal. Is het wel een goeie versie.

arno
 
ik heb de cd in 2 cd spelers geprobeerd ,lukte niet ,ik heb trouwens de probeer versie van nero in het nederlands nog wel ik snap niet waarom het niet lukt .
 
Welke windows media player heb je?
Brand daar je audio cd mee,of wil je een mp3 cd hebben?
 
ik gebruik winamp maar ik ben er al achter wat het probleem is ik had een herschrijfbare cd gebruikt en die doet het dus niet in mijn cd speler nadat ik het nog eens had geprobeerd met een gewone cd kon ik hem wel afspelen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan