foto bijwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2002
Berichten
98
Een vriend op de camping heeft gevraagd om deze foto te plaatsen op fotopapier, want zijn zoon zit in een gokarretje.

De bovenste tekst zou moeten verdwijnen "Dit weekend 30&31 juli opening van de kartingpiste in Poperinge"

Er mogen enkele bomen of iets dergelijks in de plaats komen...

Onderste beschrijving mag blijven.

Wie kan dit voor mij klaarspelen??

Thanks op voorhand.
http://users.pandora.be/eric.ottevaere1/carting1.jpg
Groetjes
 
Zou je zo vriendelijk willen zijn je handtekening aan te passen? Deze is nl in strijdt met de huisregels
 
Zou je zo vriendelijk willen zijn je handtekening aan te passen? Deze is nl in strijdt met de huisregels
Wat bedoeld ge hiermee (mijn handtekening)
graag informatie
 
Je handtekening is de afbeelding onder al je berichten bij jou dus de afbeelding met systeeminformatie! En lees de Huisregels eens door

En om op je vraag in te gaan moet je toch een speciaal en geanvanceerd programma nodig hebben. Zoals PhotoShop of Fireworks. Dit gaat je wel een paar duiten kosten. En de tekst echt verwijderen dat gaat ook niet lukken dan moet je zoals je zei er iets anders plaatsen en in de goede kleur / contrast zien te krijgen. En daar heb je toch wel wat ervaring voor nodig
 
Laatst bewerkt:
Er mogen geen scripts (your IP is... en dergelijke) en referrals in voorkomen.
Je handtekening is de afbeelding onder al je berichten bij jou dus de afbeelding met systeeminformatie! En lees de Huisregels eens door
Beste forum, ik heb het verwijderd, en ik hoop dat dit nu correct is, sorry voor de last. groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan