Multimedia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henri Dubach

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
9
Ik zal het anders proberen uit te leggen,ik ga nu beschrijven,ik neem een nummer op met cool edit ,44100 16 Bit stereo windows pcm,als ik dit bestand bewerkt heb en het bestand een mooie naam heb gegeven sla ik het op met cooledit in mijn muziek map van windows.
De volgende stap is het branden in nero,audio cd maken, ik kies dan in nero bestanden toevoegen,in nero zijn alle muziebestanden nog met naam te zien,dan wordt de cd gebrand.

Als ik daarna de cd in windows media player wil afspelen geeft hij alleeen de tracks te zien dus geen benamingen.

Ik weet niet of je er wat aan hebt voor een eventuele oplossing?

Groetjes,Henri:eek:
 
Is dit een vraag? Is dit een reactie op een topic? Is dit iets anders?
 
Ik denk dat je je bewerkte bestand een WAV-file is, daarna neem je het als AudioCD op en je wil de filenaam weer zien als je de cd afspeelt in de cdrom.

Volgens mij had je de WAV-file om moeten zetten naar een mp3-file, en vervolgens maak je dus een Audiocd aan met NERO en kies je dan voor de optie CDtext aanbrengen.

De informatie (cdtext) word dan uit de naam van het afgespeelde bestand gehaald, ID3Tag is niet persé nodig

Whittey
 
Volgens mij moet je wanneer je klaar bent met het nummer te bwerken in CooleditPro het nummer exporteren als .wav en dan een naam geven, of ben ik nu weer in de war met Wavelab en Cubase?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan