branden o0 cd-r/cd-rw

Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
304
Ik werk met Windows 98 en Windows Media Player versie 7.10.00.3059. Ik wil muziek op cd-r / cd-rw branden. Echter als ik kies voor kopiëren naar cd en ik doe de cd in de hiervoor bestemde lade, start automatisch Nero Burning Rom op. Ik krijg het niet voor elkaar om de geselecteerde liedjes te branden ( gewoon rechtstreeks via WMP en zonder "tussenkomst" van Nero. Wie kan me uitleggen hoe ik dit moet doen ?
 
Kun je niets bij NERO uitvinken? Vermoedelijk staat er een optie aan als 'altijd dit programma gebruiken om te branden'.
Gr
Joep
 
Hoi Joep.
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb me echter vergist : Het is niet Nero Burning Rom maar Nero Start Smart waar hij mee opstart. Hier de volgende gegevens waar jij ( of mischien iemand anders ) iets van kan bakken ?
Bij Nero Product Center staat bij tabblad "Programma's" bij geinstalleerde versie het volgende:
Nero OEM 6.3.1.12
InCd 4.2.4.1.
Bij configureren staat bij Algemeen-Taak:Schijf wissen (evt. andere optie is schijfinfo)
Bij "openen met" staat Nero Start Smart ( evt. andere optie is Nero Express).
-Nero Start Smart automatisch starten als schijf wordt ingevoerd stond inderdaad aangevinkt.Heb ik inmiddels uitgevinkt.
-Ga terug naar Nero Start Smart wanneer toepassing wordt afgesloten is aangevinkt
-Alle recorder formats inschakelen staat uitgevinkt.
Als ik nu probeer te branden het volgende:
Krijg scherm te zien ( ziet er veelbelovend uit!):
Invoegtoepassing voor cd-opname van Adaptec.
Bezig met het voorbereiden van de gegevens. Even geduld.
Echter direct hierna het volgende scherm:
Invoegtoepassing van Adaptec Easy CD Creator: Er zijn geen cd-opname apparaten op uw systeem gevonden.
GRRRRRRRRRR
Wie helpt?
 
Nog even een reaktie op mijn vorige bericht:
Ik heb inmiddels begrepen dat het met Nero NIET mogelijk is om DRM beveiligde bestanden te branden ( zoals de liedjes die ik via Music Stream heb gedownloaded). Ik neem aan dat dit het probleem is. Wie weet of ik een gratis programma kan downloaden waarbij het wel mogelijk is om DRM beveiligde bestanden te downloaden ?
Graag jullie hulp. Ik heb voor € 25,- liedjes gedownload en ik kan er niets mee !

P.S.
Ik heb voor dit bericht een nieuwe thread geplaatst (DRM-beveiliging)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan