geluidsdriver

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
754
he ik heb een pc met windows xp maar ik heb daar geen geluids en video driver van en ik weet ook niet waar ik die kan vinden weten jullie het misschien het is een videokaart van 3 of 6 mb (niet goed dus) maar hiervoor ging het scrollen niet schokkerig en nu wel weten jullie misschien een driver die op alle pc werkt

alvast bedankt,:)
 
o oke handig ik heb een:

Moederbord: ASUS MEL-C
Audio kaart: C-MEDIA CMI8738/C3DX Audio Device
 
oke ik heb gekeken maar ik weet niet waar ik op moet klikken als ik op die site ben
 
Achter file op het "zip"-bestand klikken.:)

Ik zie dat het nogal wat werk is om daar aan te melden. Zodra ik het bestand heb, laat ik het weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem gedownload.

Ik kan hem alleen niet hier plaatsen omdat hij te groot is. (2.6 MB)

Als je je emailadres door wilt mailen stuur ik hem wel.

PS. Niet je adres hier vermelden, maar even op het knopje "email" onder mijn berichten klikken.
 
Hier is hij weg.

Ik hoop dat het de juiste is en dat hij werkt.

Succes!


Ik hoor wel of het gelukt is. Dan gaan we de videodriver zoeken. (Misschien dat anderen dan al hebben gevonden :D )
 
Hmmm, ik krijg de mail terug. Ik probeer het wel met yousendit.com
 
Bij www.yousendit.com kun je bestanden naar iemands emailadres sturen

Maar ook bij dit programma blijft hij op het eind hangen. Hij wil niet finishen zeg maar.

Misschien dat anderen nog een idee hebben om hem te versturen? Ik gebruik geen MSN.
 
of ik weet niet of het met hotmail kan
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door MrBeanstra
Hier kun je de geluidskaart driver downloaden
C-Media site

Klik op je besturingssyteem (windows XP/2000/98) om de zip-file te downloaden.

Die had ik inderdaad ook al gevonden. Maar als ik op xp klik, dan krijg ik op een gegeven moment: pagina kan niet gevonden worden.

Of doet hij het bij jou wel goed?
 
Hij ging bij mij langzaam, maar ik heb 'm wel binnen. Ik heb 'm even op mijn server gezet, waar je met 50 kB/s moet kunnen downloaden klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan