ipconfig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Als ik in uitvoeren ipconfig intyp dan flits er heel vlug een zwart scherm voorbij en dan is alles weer weg
help wie weer er een oplossing wie kan mij helpen

gr carina
 
CMD

Tik CMD in in Uitvoeren, dan zit je in dat zwarte scherm.

En dan nog een keer doen.

(Dat is de namaakdos van NT5. die sluit zichzelf als hij wordt aangeroepen vanuit windows.)

Eric.
 
Laatst bewerkt:
heel erg dank je wel Eric

als je alles toch eens zou weten wat zou het leven dan simpel zijn.

zou je me ook kunnen helpen om weer verbinding te krijgen op mijn laptop dmv een router, ik heb er echt 0,0 verstand van.

anderen mogen mijn ook helpen, heel graag zelfs.

gr Carina
 
geef de spec van je laptop maar eens en leg de situatie eens uit.
 
Hallo Harry

Ik weet dat je een dame niet naar haar leeftijd vraagt, maar wat wil jij met de specs van haar laptop.

Wat wel belangrijk is: Welk OS en mischien welke router.

Eric.
 
nou van mij mag je best naar mijn leeftijd vragen hoor namelijk 45 maar zo voel ik me nog lang niet, vandaar dat ik er geen problemen mee heb.

het probleem is het volgende ik kan niet op mijn laptop internetten hij zegt wel dat ik verbindingh heb maar ik kan geen site openen helpt.
 
Is het met kabel of draadloos? Is er iets aangepast in je router of pc? Wat voor router is het? Heb je adsl of kabel etc etc? Oftewel meer info wat nu blijft het gokken
 
Hoi Sorry

maar hij heeft het altijd gedaan tot dat ik een virus op mijn gewonen pc kreeg en deze helemaal leeg moest maken.

nu kan ik mijn draadloze verbinding niet meer gebruiken,

ik heb een sitecom draadloze router en we de wl-517 wirelise boardbandkit.

ik heb trouwens kabel (chello)

ik hoop dat je hier iets mee kunt

gr Carina
 
Hier ben ik weet sorry voor de late reactie, maar was een dagje weg.

het ipadres is : 212-187-xx-xx

hoop dat je hier is mee kan

gr carina
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is je provider ipadres. Ik wil graag je netwerkipadres weten en dat krijg je door ipconfig (je zit toch nog steeds achter de router?)
 
hoi

nee mijn router staat helemaal uit en ik zit nu op de hoofdpc ,ik moet nu dus de router weer aanzetten en de laptop ook?

ik kan dan alleen niet meer op de hoofdpc want als ik het goed begrijp moet de kabel die uit de muur komt in de router waar wireles staat en het losse kabeltje wat ik bij de router heb gekregen in poort 1 van de router en in het modem?
nou als ik dat doe kan ik ook niet mer internetten op mijn gewone pc.

gr Carina
 
Het lijkt mij wel handig als je weer wilt internetten met de router erbij dat die er dan aangesloten gaat worden.

De kabel van chello gaat in de WANpoort van je router. Dan gaat er een kabel in de LANpoort naar je pc en als je nog 1 hebt ook 1 in de notebook om te kijken of het dan wel goed gaat
 
die laatste kabel heb ik niet, maar ilk weet dat het handig is als je wilt laptoppen dat de router dan aangesloten moet zijn, maar daar zit nou net het probleem als ik het aansluit zoals jij zegt dan heb ik zowel op de laptop als op de vaste pc helemaal geen internet meer vandaar dat ik de router losgekoppelt heb en de chello aansluiting rechtstreeks op mijn vaste pc heb gezet. kan ik in iedergeval internetten.
 
Het heeft goed gewerkt met de router ertussen?

Probeer het toch eens met of de pc of de notebook bekabeld. Doe dan ipconfig en noteer de gegevens. Mocht het niet werken met de router ertussen zet je je pc er weer rechtstreeks aan en geeft de gegevens door
 
ja het heeft allemaal goed gewerkt

moet ik dan als ik de roure aangesloten heb ipconfig op de laptop doen?
 
Als je de notebook via de router aangesloten hebt moet je dat inderdaad op de notebook doen. Maar je kunt ook de pc aansluiten en dan ipconfig doen
 
Sorry mario dat ik me er tegenaan bemoei

Het lijkt er op dat ze de router niet geconfigureerd heeft.

Zover ik weet gaat dat eenvoudig door je PC via de router aan te sluiten.

Dan de CD-Rom van Chello er in en hij configureerd zichzelf.

@carina, je hebt nu direct verbindig gekozen, maar als de router er tussen zit heb je een klein netwerk.

Eric.

P.S. kijk even hoe je je router instelt in de handleiding van je router als je er niet uit komt. Meestal geef je in IE een privé IP op. Dat nummer staat in de handleiding.
 
Geeft niet Eric, hoe meer zielen hoe meer kennis

Ik zou ook zeggen dat de router niet goed staat maar ik kan nergens uit opmaken dat er met de router "geknoeit" is en het heeft gewerkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan