Ziet Gmail mij als Spammer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Berichten
614
Hoi,

Ik heb gisteren mezelf een stuk of 30 mailtjes gestuurd. Van mijn privéadres naar mijn Gmail account. [Ik doe dat soms om enkele dingen te back-uppen] Ik verstuurde ze om de 30 seconden ofzo. Er zijn er helaas maar een stuk of 17 aangekomen. [bij Hotmail kwamen ze wel binnen] Ik dacht toen nog: misschien dat ze er wat langer over doen ofzo, maar vanmorgen stonden ze er nog steeds niet op. Dus ik probeerde mezelf vandaag weer een mailtje te sturen. Geen geluk. Hij kwam niet aan. Nu denk ik dat ik met mijn huisadres op een soort lijst van spammers sta ofzo. De mailtjes komen btw ook niet in de spam map terecht ofzo. Ze zijn gewoon weg. Kan ik op de één of andere manier checken bij Gmail of ik op een zwarte lijst sta? Dit is natuurlijk een hele vervelende situatie als ik mezelf niet kan mailen.

Oh ja... de mailtjes hebben ook allemaal bijna dezelfde titel. Dus: mail (1) ,Mail (2), Mail (3), ... tot Mail (30)
Als ik via mijn Hotmail adres een mailtje doorstuur naar Gmail komt hij meteen binnen. Vanaf mijn 2de privé-account [HetNet] kan ik ook niet naar Gmail mailen.

Alvast bedankt voor de antwoorden...
 
Laatst bewerkt:
Nog niet eerder meegemaakt. Het is natuurlijk wel logisch dat spammers zo geblocked worden, alleen weet gmail niet dat jij in dit geval geen spammer bent.

regels van google
Google reserves the right at all times to remove or refuse to distribute any content on the Service, such as content which violates the terms of this Agreement.

regels van google
We are committed to keeping unwanted messages out of your inbox. Gmail includes a sophisticated spam filter that we're continuing to improve. The Report Spam button in Gmail is a way for users to help with this effort. It removes spam from the inbox and sends valuable data to the Gmail team working on spam blocking.

Kijk eens hier, mischien staat daar wat tussen waar je een en ander kunt melden.
 
Dat had ik dus ook al gelezen. Thanx anyway.
Maar ff over die stukjes die je hebt gequote. Dat ze spammers blocken is normaal, maar zouden die mailtjes dan niet moeten worden gedropped in je SPAM map? Als dat het geval was geweest zou ik ze nog kunnen terugvinden en ze kunnen labelen als Geen Spam. Mijn probleem is dat ze nergens terug zijn te vinden. Ik kan ook nergens op de Gmail site een support@gmail.com oid vinden zodat ik mijn vraag zou kunnen stellen. Ze gaan ervan uit dat de op die pagina gegeven info alles is en er verder geen vragen kúnnen zijn.

Misschien dat als ik een paar dagen geen maitjes stuur het weer goed komt?

Thanx voor je antwoord btw.
 
Laatst bewerkt:
Je zal het niet geloven, maar gisteren kreeg ik ineens 1 mailtje binnen. De rest staat nu ook in mijn inbox. De volgorde is helemaal door elkaar gehusseld, maar ze staan er wel.
2 dagen vertraging maar, wel aangekomen. De wegen van het www zijn ondoorgrondelijk.

Opgelost [denk ik]
 
Hoi,

Ik open mijn topic weer ff, want ik wordt er helemaal gek van nu.
Als ik mezelf vanaf mijn privéadres een mailtje stuur naar mijn Gmail duurt het wel een paar uur voordat die mail binnen is. Ik heb zelfs -om te voorkomen dat ik op een 'spamlijst' kom te staan- het mailen naar mezelf beperkt tot 1 mailtje per dag.

Ben ik de enige met dit probleem, of is dit een bekend Gmail probleem? Bij Hotmail komen de mailtjes echt binnen 1 á 3 seconden binnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan