cd branden: onvoldoende schijfruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

ADC

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
23
met Windows media player een cd branden lukt niet meer zo goed, want er is onvoldoende schijfruimte op de C: om tijdelijk de bestanden op te zetten.
"Ruim je C: dan op" zullen jullie nu zeggen, en dat doe ik ook (elke keer opnieuw).
Maar is het niet mogelijk om de tijdelijke map op een andere drive te zetten, waar veel meer plaats is? Heb nog een F: met 19 GB en een G: met 38 Gb.
Schiet me niet af als het antwoord te voor de hand liggend is.
 
Je kan zowiezo je virtueel geheugen naar een andere schijf verplaatsen, dat scheelt weer een paar honderd MB's
 
Is je C-schijf zo vol van geinstalleerde programma's en downloads of omdat je besturingssysteem steeds meer ruimte inneemt? Je zou ook kunnen beginnen met de tijdelijke mappen te legen, Schijfcontrole en Formatteren uitvoeren en als het mogelijk is, de ruimte die XP (heb je xp?) reserveert voor Systeemherstel naar beneden kunnen brengen. En zoveel moegelijk programma's installeren op een andere schijf dan C en downloaden naar een andere schijf.
 
best, ga eens grote kuis houden. veel te veel stomme avi's die ik toch nooit meer bezie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan