copieerbeveiliging WMA

Status
Niet open voor verdere reacties.

cateyes

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Berichten
212
Hallo helpers,

Heb ik keurig betaald voor downloaden WMA-bestanden, wil ik ze op cd branden om ze in de auto te kunnen beluisteren, loop ik tegen die beveiliging aan. Nu ben ik aan het proberen deze te omzeilen. Voel me daar in dit geval niet schuldig over. Copie voor eigen gebruik moet kunnen. Ik weet dat er twee japanse programmaatjes zijn waarmee je die beveiliging ongedaan kunt maken, maar dat die nogal wat problemen geven. De truuk van opnemen met geluidsrecorder (Polderbits) werkt niet, die neemt alleen ingangssignaal op. Kabeltje tussen in- en uitgang en dan opnemen werkte ook niet. Hij nam wel op, maar het bleef stil bij afspelen. Iemand nog een suggestie, of is dit over het randje van illegaal copieeren en mogen we hier geen tips over uitwisselen?
 
Welk brandprogramma gebruik je? Misschien werkt het met een andere wel gewoon?

Nog een ideetje.. probeer het bestandje met een tooltje te converteren naar MP3 en probeer hem daarna te branden :)
 
helpt ook niet. Heb dbpower amp music converter gedownload, maar ook die mekkert over de beveiliging, waardoor ik wma niet naar mp3 kan converteren.
wat nu?
 
vertelt hij ergens om welke beveiliging het gaat? zo ja welke?
 
ha, die ga ik morgenavond meteen proberen. morgen vroeg weer op, dus nu eerst slapen.
bedankt!
 
Ik hou ermee op, maar zwaar teleurgesteld. Ben nu alweer een heel tijd bezig geweest na diverse pogingen gisteravond. Heb de Nero-update geinstalleerd en daarmee leek het prima te werken. Branden op cd leek gelukt te zijn, maar toen ik het eerste nummer probeerde af te spelen, kwam de licentievraag. ik moest gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Dat deed ik, 100 procent correct, maar werd niet herkend. Blijkbaar is er iets fout gegaan op traject planet - microsoft met doorgeven gegevens of zo. Baal er nu zo van, dat ik voortaan maar weer Winmx gebruik. Kost niets en gaat altijd goed. Zo vergaat je wel de lust om braaf legaal bezig te zijn.
Maar toch bedankt voor jullie tips en die Nero-update is nooit weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan