Geen geluid meer bij Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jr64

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2005
Berichten
2
Mijn geluid werkt niet, voorheen downloade ik de bijgeleverde software van de cd-rom van de geluidskaart, tegenwoordig wordt het niet meer geaccepteerd doordat het niet ondertekend is door microsoft en krijg ik i.p.v. dat het gedownload wordt nu dit te zien:

4000 for WinXP Driver Installation Guide

1. Power up your computer and wait for Windows XP to boot up.
2. After the message box showed the information "Found New Hardware Wizard", click "Next".
3. When wizard shows the message "Install Hardware Device Drivers", and Select "Specify the location of the driver (Advanced)"and click "Next.
4. Select "Specific location" box and unselect Floppy disk drives & CD-ROM drives, then click "Next".
5. Click "Browse"D:\Driver\Sc4000\WinXP, then click "OK".(Again we assume that D: is your CD-ROM Drive and you have already inserted the Installation CD-ROM ).
6. If wizard shows, "Digital Signature Notification Not Found" and it asks, "Do you want to continue the installation", you must select "YES" to continue installation.
7. Wait for a few seconds. The wizard will show "Driver Files Search Results". Then click "Next".
8. When the wizard shows "Completing found New hardware Wizard", please click "Finish" and follow the instruction on the screen to finalize the installation for SC4000.
9. Restart your computer (recommended).


Bovenstaande werkt niet en ik ben al naar de site van Multimedia software geweest en kom er niet uit.
Weet iemand wat ik eventueel zou kunnen doen?
 
Het is me niet helemaal duidelijk, er wordt gesteld dat je gewoon door moet gaan als je de melding krijgt over de digitale ondertekening (dat is ook goed, die digitale ondertekening van MS is een lachertje voor drivers)

Doe je dat ook?? Zo ja, welke foutmelding krijg je dan??
En over welk merk en type geluidskaart (of moederbord in geval van een onboardkaart) heb je het??
 
Geluk bij een ongeluk, ik moest gisteren de computer formateren en na dat ik hem deze keer geformateerd had, had ik geen problemen met het geluid.
Bedankt voor de moeite maestro12..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan