bin en cue bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienus54

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
75
beste leden
ik heb een mydiscimage cue en een mydiscimage bin bestand gedownload om er een film van te maken maar nu geeft nero / alcohol /dvd shrink en copy to dvd aan dat hij het bestand niet herkend.
hoe kan ik hem wel branden.
ik heb wel ervaring met cue en bin bestanden maar die naam mydiscimage wat er voor staat is voor mij niet bekend.
wie weet er raad.
alvast hartelijk bedankt voor de hulp
rienus
 
Kijk eens of je het bestand kunt uitpakken met Winrar of ISObuster.
 
bedankt voor de reactie maar ik heb iso buster gebruikt en krijg nu een TAO image waar ik niets mee kan?
wat dan nu verder
rienus
 
Dus als ik het begrijp heb je een bin en cue bestand en wil je hier een DVD-tje van maken?

Ik doe dit bij films altijd zo: effe VCDGEAR downloaden en hiermee de bin/cue bestanden omzetten naar MPEG.

Daarna met NERO VISION EXPRESS even omzetten naar DVD formaat. Je kunt zelfs je eigen menuutje in elkaar zetten met dit programma, supertof!

Daarna gewoon branden op DVD en voila!

Suc6
 
Dus als ik het begrijp heb je een bin en cue bestand en wil je hier een DVD-tje van maken?

Dat met VCDgear gaat goed maar dan nero-express 6 omzetten naar dvd formaat hoe werkt dat?
 
Branden

Nee, niet met nero 6. Je moet dan een programmaatje gebruiken wat NERO VISION EXPRESS heet. Ik heb een pakket, NERO ULTRA EDITION, waarin zowel Nero Burning Rom zit, Nero Cover Designer en dus ook Nero Vision Express. Die laatste moet je hebben, die zet je MPEG om naar DVD-video files, die je dan later (of direkt) kunt branden met Nero 6
 
Probeer het geheel eens te branden met dvddecrypter.

Zie hier voor download

Na installatie.

open dvddecrypter ga naar mode -> iso -> write (w)
zoek je image file op door te klikken op het mapje en laad deze in.
klik daarna op de afbeelding hd naar dvd en hij gaat branden.

dan hoef je ook geen geklooi met omzetten van vcd gear enz enz.
 
Hello,
misschien kan je met demon-tools een virtuele disk maken en kijken of die hem afspeelt.
Als die hem afspeelt kan je met image branden bij nero via het cue-file de cd branden:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan